Ο Πρόεδρος ΤΗς Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών κος Θεολόγος Χρ. Ζώτος στέλνει το δικό του μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη - 14 Ιουνίου
Συγκεκριμένα ναφέρει στο μήνυμα :
Ο Πρόεδρος ΤΗς Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών κος Θεολόγος Χρ. Ζώτος στέλνει το δικό του μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη - 14 Ιουνίου
Συγκεκριμένα ναφέρει στο μήνυμα :
Πρόκειται για μία επένδυση της τάξης των 3 εκατ. ευρώ, που σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την προώθηση της κινητικότητας με υδρογόνο στη χώρα.
Το έργο αυτό διακρίνεται για σημαντικές πρωτιές σε εθνική, περιφερειακή και ευρωπαϊκή κλίμακα. Είναι το πρώτο, δημόσια προσβάσιμο, εμπορικό πρατήριο υδρογόνου που κατασκευάζεται στη χώρα και από τα πρώτα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Είναι το πρώτο που υλοποιείται στην Ευρώπη με συγχρηματοδότηση (κατά 50%) από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Connecting Europe Facility (CEF) – Transport και το πρώτο έργο που ανοίγει τον δρόμο για την εμπορική διάθεση αμιγώς πράσινων καυσίμων για τις οδικές μεταφορές στη χώρα.
To πρατήριο ανεφοδιασμού οχημάτων με υδρογόνο (Hydrogen Refueling Station – HRS) είναι μια καινοτόμα εγκατάσταση υψηλής τεχνολογίας και αυστηρών προδιαγραφών. Ο σταθμός επιτρέπει την τροφοδοσία οχημάτων υδρογόνου ελαφρού και βαρέως τύπου, ενισχύοντας τη μετάβαση σε καθαρές μορφές ενέργειας και υποστηρίζοντας τον στόχο της Motor Oil για την ανάπτυξη βιώσιμων λύσεων στον τομέα των μεταφορών.
Η Coral Gas ανέλαβε την προμήθεια και μεταφορά από το εξωτερικό, και εν συνεχεία αποθήκευση του πράσινου υδρογόνου για τη λειτουργία του πρατηρίου. Στο μέλλον η πλήρωση των trailers θα γίνεται στο σταθμό φόρτωσης υδρογόνου που κατασκευάζει η Motor Oil στο διυλιστήριο.
Επίσης, η bfs, κατασκευαστική εταιρεία του Ομίλου, ανέλαβε και υλοποίησε το απαιτητικό έργο κατασκευής και επίβλεψης δοκιμαστικής λειτουργίας και ασφαλείας του πρατηρίου.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, παρουσιάστηκαν όλα τα χαρακτηριστικά που αφορούν στις συνθήκες μεταφοράς, αποθήκευσης, εφοδιασμού και δόθηκαν απαντήσεις για τη λειτουργία του πρατηρίου υδρογόνου και τα πλεονεκτήματα που μπορούν να αναδειχθούν από το πιλοτικό αυτό πρώτο εγχείρημα στον τομέα της υδρογονοκίνησης στη χώρα.
Ο Γενικός Διευθυντής της AVIN OIL, κ. Ιωάννης Ραπτάκης δήλωσε: “Η σπουδαιότητα των εναλλακτικών καυσίμων και της κυκλικής οικονομίας είναι έκδηλη στο πλάνο ανάπτυξης μας, με κομβικό τον ρόλο του υδρογόνου στα εμβληματικά έργα που ήδη υλοποιεί ο Όμιλος. Το υδρογόνο αναμένεται να έχει σημαντικό ρόλο για την παραγωγή καυσίμων μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος. Εμείς σήμερα ανοίγουμε αυτή τη δυνατότητα στον τελικό καταναλωτή, ανοίγουμε τον δρόμο στην υδρογονοκίνηση, κόβοντας πρώτοι το νήμα στις μελλοντικές λύσεις που ήδη δοκιμάζονται στην Ευρώπη”.
Ο Γενικός Διευθυντής της Coral Gas, κ. Παναγιώτης Χαριτόπουλος δήλωσε: “Στην Coral Gas έχουμε στόχο να ηγηθούμε στην ενεργειακή μετάβαση. Και να μην ξεχνάμε ότι τα καύσιμα είναι πλήρως συμβατά με το DNA της εταιρείας μας, και άρα για εμάς είναι ένα φυσικό μονοπάτι που θέλουμε να ακολουθήσουμε. Ταυτόχρονα, μέσα από τις πρωτοβουλίες μας για καθαρές ενεργειακές λύσεις, είμαστε περήφανοι που συμβάλλουμε σε έναν πιο καθαρό και βιώσιμο μέλλον”.
το πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε συζήτηση μεταξύ των κκ. Γιώργου Χατζημαρκάκη, CEO της Hydrogen Europe, και Κωνσταντίνου Χατζηφώτη, Διευθυντή Ευρωπαϊκών Υποθέσεων του Ομίλου Motor Oil.
O κ. Χατζημαρκάκης δήλωσε: “Το υδρογόνο δεν είναι απλώς μια λύση για το κλίμα — είναι η ευκαιρία για ισχυρή ενεργειακή ασφάλεια και καινοτομία. Η Ελλάδα μπορεί να ηγηθεί στη ναυτιλία, τις μεταφορές και την αποθήκευση ενέργειας. Η Motor Oil ήδη δείχνει τον δρόμο, προωθώντας ενεργά την πράσινη μετάβαση”.
Ο κ. Χατζηφώτης δήλωσε: “Η κατασκευή και λειτουργία του πρώτου εμπορικού, δημόσια προσβάσιμου πρατήριου υδρογόνου στην Ελλάδα, μέσω και της συνδυαστικής αξιοποίησης ενωσακών χρηματοδοτικών εργαλείων, αποτελούν ένα πρωτοποριακό επίτευγμα και προσθέτουν ένα σημαντικού συμβολισμού ορόσημο στην αλυσίδα αξίας υδρογόνου που αναπτύσσει ο Όμιλος Motor Oil”.
Με την υποδομή του πρώτου πρατηρίου υδρογόνου, η χώρα μπαίνει στον ευρωπαϊκό χάρτη σύγχρονων οδικών μεταφορών. Το πρατήριο της AVIN και τα trailers υδρογόνου τα οποία λειτουργεί η Coral Gas είναι τα πρώτα απτά δείγματα του στρατηγικού πλάνου του Ομίλου Motor Oil για την ανάπτυξη αλυσίδας αξίας υδρογόνου στη χώρα.
Δημήτρης Σταυρόπουλος, Constuction Manager bfs Η bfs, κατασκευαστική εταιρεία του Ομίλου, ανέλαβε και υλοποίησε το απαιτητικό έργο κατασκευής και επίβλεψης λειτουργίας και ασφαλείας του πρατηρίου.
Δημοσιεύθηκε στο https://www.capital.gr/ Το πρώτο πρατήριο Υδρογόνου της AVIN ξεκινά τη λειτουργία του στους Αγίους...
Οι διαθήκες θα δημοσιεύονται αποκλειστικά από συμβολαιογράφους και όχι μέσω της δικαστικής οδού.
Εντός των επομένων εβδομάδων θα παραδοθεί στο υπουργείο Δικαιοσύνης το σχέδιο νόμου για τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που συντάσσεται από ειδική ομάδα εργασίας. Σύμφωνα με τις υφιστάμενες πληροφορίες, οι επικείμενες αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο φέρνουν σημαντικές φορολογικές συνέπειες στην πράξη, καθώς επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι πολίτες διαχειρίζονται την κληρονομιά τους, επιταχύνοντας τις διαδικασίες και ενισχύοντας τη νομική ασφάλεια.
Ενδεικτικά:
Η ιδιόγραφη διαθήκη δεν θα μπορεί πλέον να κατατίθεται από τρίτο πρόσωπο. Ο ίδιος ο διαθέτης θα πρέπει να την προσκομίζει αυτοπροσώπως στον συμβολαιογράφο, γεγονός που ενισχύει την αυθεντικότητα και την ασφάλεια του περιεχομένου της.
Οι διαθήκες θα δημοσιεύονται αποκλειστικά από συμβολαιογράφους και όχι μέσω της δικαστικής οδού, όπως ίσχυε έως τώρα. Αυτό συνεπάγεται σημαντική επιτάχυνση της διαδικασίας και μείωση του φόρτου στα δικαστήρια.
Δημιουργείται νέα ψηφιακή πλατφόρμα στην οποία οι συμβολαιογράφοι θα αναρτούν τις διαθήκες που τους κατατίθενται. Μετά τον θάνατο του διαθέτη, ενεργοποιείται ψηφιακά η πρόσβαση στο περιεχόμενο για δημοσίευση, διασφαλίζοντας ταχύτητα και διαφάνεια.
Αν στη διαθήκη περιλαμβάνονται πρόσωπα που δεν είναι συγγενείς του διαθέτη, θα απαιτείται υποχρεωτικά γραφολογικός έλεγχος για να διασφαλιστεί η γνησιότητά της και να περιοριστεί το φαινόμενο των πλαστών διαθηκών.
Θεσπίζεται για πρώτη φορά η δυνατότητα ο διαθέτης να συνάψει νομικά δεσμευτική συμφωνία με τους μελλοντικούς του κληρονόμους ή τρίτους, καθορίζοντας από κοινού την κατανομή της περιουσίας του. Οι κληρονομικές συμβάσεις θα πρέπει υποχρεωτικά να καταρτίζονται με συμβολαιογραφική πράξη, όπως και η όποια ανάκλησή τους. Έτσι διασφαλίζεται η νομική εγκυρότητα της διαδικασίας και αποτρέπονται καταχρήσεις.
Οι κληρονόμοι θα έχουν πιο άμεση πρόσβαση στα απαραίτητα έγγραφα, θα προχωρούν γρηγορότερα σε αποδοχή κληρονομιάς και δήλωση φόρου και θα αποφεύγουν καθυστερήσεις που οδηγούσαν συχνά σε προσαυξήσεις ή πρόστιμα. Ακόμη, η εισαγωγή του θεσμού των κληρονομικών συμβάσεων, φέρνει έναν βαθμό φορολογικού σχεδιασμού στο πεδίο της κληρονομικής μεταβίβασης, καθώς επιτρέπει πιο οργανωμένη κατανομή περιουσιακών στοιχείων με γνώμονα τη χρήση των αφορολογήτων ορίων ή τη μείωση των επιβαρύνσεων, ιδίως σε περιπτώσεις πολυμελούς οικογένειας ή σύνθετης περιουσίας.
Τέλος, η υποχρεωτική κατάθεση των ιδιόγραφων διαθηκών μόνο από τον ίδιο τον διαθέτη και η καθιέρωση γραφολογικού ελέγχου σε περιπτώσεις «εξωτικών» κληρονόμων θα περιορίσουν τις αμφισβητήσεις, μειώνοντας τις πιθανότητες μακρόχρονων δικαστικών διαφορών που συχνά οδηγούσαν σε μπλοκάρισμα της φορολογικής διαδικασίας.
Δημοσιεύθηκε στο Dnews / Αλλαγές στις διαθήκες: «Ανατροπές» στη φορολογική διαχείριση της κληρονομιάς
Η οδική ασφάλεια αποτελεί αναμφισβήτητο δείκτη πολιτισμού, παιδείας, σεβασμού, αλλά και έκφραση θεσμικής ευθύνης, δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας κατά την ομιλία του στη Ολομέλεια της Βουλής επί του σχεδίου νόμου «Νέο Κυρωτικό Πλαίσιο του ΚΟΚ και λοιπές διατάξεις για την Ασφαλή Κινητικότητα».
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας συνιστά, πέρα από θεσμικό εργαλείο, μια τολμηρή και ολιστική παρέμβαση για την ενίσχυση και θωράκιση της οδικής ασφάλειας, την προστασία της ανθρώπινης ζωής και προφανώς, την αλλαγή νοοτροπίας στον τρόπο με τον οποίο κινούμαστε στους δρόμους της χώρας μας.
«Πρόληψη, αυστηροποίηση των ποινών, καθώς και διαμόρφωση κουλτούρας συμμόρφωσης και υπευθυνότητας αποτελούν τους βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους οικοδομήθηκε ο αναθεωρημένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Αυτό, όμως, που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι η επιτακτική ανάγκη καλλιέργειας μιας νέας οδικής παιδείας, η οποία θα εκφράζεται ως διαρκής στάση ευθύνης, συνείδησης και σεβασμού απέναντι στον συνάνθρωπο και τον δημόσιο χώρο», σημείωσε ο κ. Δήμας.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών συμπλήρωσε ότι τα τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα είναι ένα διαχρονικό φαινόμενο με χαρακτηριστικά κοινωνικής μάστιγας.
Όπως είπε, μόνο το 2024 καταγράφηκαν στην Ελλάδα περισσότεροι από 665 θάνατοι από τροχαία, ενώ σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο ευρωπαϊκός μέσος όρος ανέρχεται σε 46 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων και η Ελλάδα καταγράφει 61, επιβεβαιώνοντας την ανάγκη για άμεσες και αποτελεσματικές μεταρρυθμίσεις.
Ο κ. Δήμας ανέφερε ότι ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας θέτει τη διαφύλαξη της ανθρώπινης ζωής ως ύψιστη προτεραιότητα και παρουσίασε τις βασικές ρυθμίσεις που θεσμοθετούνται.
Σχετικά, ανέφερε, μεταξύ άλλων:
«Για πρώτη φορά εισάγεται η έννοια της υποτροπής. Πρόκειται για μία ουσιαστική και καινοτόμο θεσμική τομή, που αποσκοπεί στην ενίσχυση της συμμόρφωσης και στην αποτροπή της επαναλαμβανόμενης παραβατικής οδικής συμπεριφοράς.
Η έννοια της υποτροπής αντιμετωπίζει πλέον πιο αυστηρά την επανάληψη παραβάσεων, θεσπίζοντας αναλογικές και κλιμακωτές κυρώσεις για τους οδηγούς που επιδεικνύουν σταθερή παραβατική στάση, ενώ η άδεια οδήγησης αφαιρείται με τη συμπλήρωση 25 βαθμών ποινής.
Ειδικότερα, το παρόν σχέδιο νόμου προβλέπει την ποινικοποίηση μιας σειράς αδικημάτων υψηλής επικινδυνότητας.
Σε αυτό το πλαίσιο προβλέπει αυστηρές κυρώσεις και για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, τόσο για τη μέτρια όσο και για την υψηλή υπέρβαση του ορίου, ενώ παράλληλα καθιερώνονται σύγχρονοι τρόποι ανίχνευσης που καλύπτουν και τρόπους ανίχνευσης ουσιών.
Επίσης, το παρόν νομοθέτημα προβλέπει αυστηροποίηση των ποινών σε πολλαπλά επίπεδα: από την επιβολή ανώτατου ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα στα αστικά κέντρα, έως και τη στέρηση διπλώματος για περιπτώσεις υποτροπής ή «κόντρας».
Εδώ, επί της ουσίας έχουμε μία σημαντική αλλαγή του προστίμου που αφορά σε κόντρες ταχύτητας. Συγκεκριμένα, το πρόστιμο αυξάνεται από 100 ευρώ σε 2.000 ευρώ, ενώ αφαιρείται επιτόπου και η άδεια οδήγησης για ένα έτος.
Για οδήγηση με ταχύτητα που υπερβαίνει τα 200 χιλιόμετρα την ώρα επιβάλλονται διοικητικό πρόστιμο 2.000 ευρώ και επιτόπου αφαίρεση της άδειας οδήγησης για ένα έτος.
Ως προς την παραβίαση σηματοδότη τώρα, αξίζει να επισημανθεί ότι για το 2024 βεβαιώθηκαν από την ΕΛΑΣ 18.612 παραβάσεις.
Στον νέο ΚΟΚ το πρόστιμο για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη ξεκινά από 700 ευρώ και αφαιρείται επιτόπου η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες και φτάνει τις 2.000 ευρώ, με αφαίρεση άδειας για ένα έτος στη 2η υποτροπή. Εάν ο οδηγός προκαλέσει θανατηφόρο δυστύχημα, επιβάλλονται οι ποινές του Ποινικού Κώδικα.
Αναφορικά τώρα με την παραβίαση STOP, ο νέος ΚΟΚ προβλέπει πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση του διπλώματος για έναν μήνα, με κλιμάκωση των προστίμων στις περιπτώσεις υποτροπής.
Αυστηρά θα είναι επιπλέον, και τα πρόστιμα για όσους παρακωλύουν την κίνηση των σιδηροδρόμων, καθώς και τη δημόσια συγκοινωνία, αλλά και την παράνομη στάθμευση σε ράμπα ΑμεΑ.
Τέλος, παρέχεται μια ορθή λύση και στο ζήτημα των λεωφορειολωρίδων, χρήση της οποίας μπορούν να κάνουν υπό προϋποθέσεις και τα ταξί.
Προχωράμε επίσης στην ανάπτυξη ενός Δικτύου Καμερών Καταγραφής Τροχαίων Παραβάσεων, μέσα από διαγωνισμό παραχώρησης και στη δημιουργία ενός Ενιαίου Πληροφοριακού Συστήματος Παραβάσεων, τη διαχείριση του οποίου θα αναλάβει ένας υφιστάμενος φορέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η Υπηρεσία Οδικών Τελών - Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών.
Σημειώνεται δε ότι για το Σύστημα Καμερών Καταγραφής Παραβάσεων προβλέπεται εγκατάσταση 2.000 καμερών σε αστικά δίκτυα, και 500 καμερών εντός λεωφορείων Ο.ΣΥ. για τις λεωφορειολωρίδες.
Η κύρωση του παρόντος σχεδίου νόμου συνιστά πράξη συνέπειας, ευθύνης και συλλογικής βούλησης για να αφήσουμε πίσω μας παθογένειες δεκαετιών και να θεμελιώσουμε μια νέα κουλτούρα οδικής ασφάλειας».
Για πρώτη φορά εισάγεται η έννοια της υποτροπής
Υπερψηφίστηκε με ευρεία πλειοψηφία, σήμερα, από τη Βουλή των Ελλήνων ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), ένα θεσμικό πλαίσιο που φέρνει σημαντικές αλλαγές στην οδική συμπεριφορά και τη δημόσια ασφάλεια με βασικό στόχο την ουσιαστική μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων στη χώρα. Ο νέος ΚΟΚ θεσπίζει για πρώτη φορά ένα συνεκτικό και κλιμακωτό σύστημα ποινών, το οποίο εστιάζει στη συστηματική παραβατικότητα, προβλέποντας αυστηρότερες κυρώσεις για την υποτροπή σε επικίνδυνες συμπεριφορές.
Η αναμόρφωση και οι αλλαγές βασίζονται μεταξύ άλλων σε συγκεκριμένα δεδομένα: η Ελλάδα παραμένει σταθερά πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο σε θανάτους από τροχαία ανά εκατομμύριο κατοίκων, ενώ παραβάσεις όπως η χρήση κινητού, η υπερβολική ταχύτητα, η μη χρήση ζώνης ή κράνους και η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ παραμένουν κρίσιμες αιτίες πρόκλησης δυστυχημάτων.
Με τις νέες διατάξεις, η Πολιτεία οριοθετεί σαφώς το πλαίσιο ευθύνης των οδηγών και αποσκοπεί όχι μόνο στην επιβολή αυστηρών ποινών, αλλά πρωτίστως στη διαμόρφωση μιας νέας κουλτούρας οδικής ασφάλειας.
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης δήλωσε σχετικά με τη ψήφιση του νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας: «Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας δεν στοχεύει στην τιμωρία, αλλά στην πρόληψη. Δεν πρόκειται για αυστηρότητα χάριν εντυπώσεων. Είναι μια αναγκαία απάντηση σε σκληρά δεδομένα, που μεταφράζονται σε ζωές που χάνονται. Θέτουμε ξεκάθαρους κανόνες, χτίζουμε μια νέα σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες και επενδύουμε σε μια πιο ασφαλή καθημερινότητα για όλους».
Τι αλλάζει με το νέο ΚΟΚ
Χρήση κινητού τηλεφώνου χωρίς πρόκληση συμβάντος
Χρήση κινητού με πρόκληση συμβάντος
Μη χρήση προστατευτικού κράνους
Μη χρήση ζώνης ασφαλείας
Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ (0,50 - 1,10 g/l)
Για όριο 0,80 g/l - 1,10 g/l: Πρόστιμο 700 ευρώ και αφαίρεση άδειας για 90 ημέρες.
Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ (άνω του 1,10 g/l)
Υπέρβαση ορίου ταχύτητας > 50km/h
Ταχύτητα >200km/h ή «κόντρες»
Παραβίαση σηματοδότη
Παραβίαση STOP (χωρίς πρόκληση συμβάντος)
Παραβίαση STOP (με πρόκληση συμβάντος)
Οδήγηση χωρίς δίπλωμα
Παρακώλυση κίνησης σιδηροδρόμων
Παρακώλυση δημόσιας συγκοινωνίας
Κυκλοφορία ταξί στις λεωφορειολωρίδες
Παρκάρισμα σε θέση ΑμεΑ
Όρια ταχύτητας
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία απόδοσης του «προσωπικού αριθμού» στους πολίτες, με περίπου 300.000 άτομα να έχουν ήδη εκδώσει τον νέο μοναδικό 12ψήφιο κωδικό που σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας ψηφιακής εποχής στη σχέση των πολιτών με το Δημόσιο. Η πλατφόρμα myinfo.gov.gr άνοιξε επίσημα στις 3 Ιουνίου, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να αποκτήσουν το δικό τους Προσωπικό Αριθμό (Π.Α.), ο οποίος θα αντικαταστήσει πλήρως τους μέχρι σήμερα πολλα...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ:
Προσωπικός αριθμός: Περίπου 300.000 πολίτες εξέδωσαν ήδη τον 12ψήφιο κωδικό – Αναλυτικά οι οδηγίες
Δημοσιεύθηκε στο https://www.newsbreak.gr/
Δημιουργήσαμε την ομάδα του isthmosnews.gr που είναι μία ζωντανή διαρκώς ανανεωμένη παρέα στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι ανεξαρτήτως ηλικίας και μόρφωσης, που ενδιαφέρονται επαρκώς και νοιάζονται που τολμούν να μοιράζονται απόψεις και να εκφράζονται δημόσια.
Email Επικοινωνίας: press@isthmosnews.gr
Κοινότητα Viber : Kλίκ ΕΔΩ για να μπείς στην κοινότητα