Άνοιξε η πλατφόρμα για ενημέρωση των αποτελεσμάτων, μέσω sms, των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Τα Υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ανακοινώνουν ότι από σήμερα, Τρίτη 17 Ιουνίου, είναι ανοιχτή η πλατφόρμα smsresults.minedu.gov.gr προκειμένου όλοι οι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ) και Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) να καταχωρίσετε ή να επιβεβαιώσετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου για να λάβετε μήνυμα ( sms) με τα αποτελέσματα.
Με τον τρόπο αυτό, θα ενημερωθείτε με γραπτό μήνυμα (SMS) για:
-τις βαθμολογίες στο σύνολο των μαθημάτων που εξεταστήκατε και
-τη σχολή/τμήμα εισαγωγής σας.
 
Η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι και την Τρίτη 24 Ιουνίου!
 

Η είσοδος στην υπηρεσία πραγματοποιείται με τα στοιχεία συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Συγκεκριμένα, απαιτείται ο οκταψήφιος Κωδικός Υποψηφίου και το αρχικό γράμμα από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο, σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες, καθώς επίσης και το κινητό τηλέφωνο του υποψηφίου. Στη συνέχεια, οι υποψήφιοι θα μπορούν να επιβεβαιώσουν τον αριθμό του κινητού τους ή να τον τροποποιήσουν. Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απαιτείται η εισαγωγή μοναδικού κωδικού (One Time Password) που θα αποσταλεί στο κινητό που δηλώθηκε κατά την εγγραφή στην υπηρεσία.

Η υπηρεσία αναπτύχθηκε και λειτουργεί από το 2021 από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας – ΕΔΥΤΕ ΑΕ (GRNET), Φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τη Γενική́ Διεύθυνση Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Εκπαίδευσης.

Υπενθυμίζεται ότι η υπηρεσία λειτουργεί συμπληρωματικά με τα γνωστά από τα προηγούμενα χρόνια μέσα ενημέρωσης. Όλοι οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων θα μπορούν να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα τους από την online εφαρμογή του ΥΠΑΙΘΑ στη διεύθυνση: https://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό τους και το αρχικό γράμμα από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο, σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες, αλλά και μέσω των καταλόγων που θα αναρτηθούν στις σχολικές μονάδες.

 

Orientum Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας | Βοηθήστε το παιδί σας να συμπληρώσει σωστά το Μηχανογραφικό του με τη βοήθεια των Ειδικών!

Orientum Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας : Κλείστε ένα ραντεβού για να μάθετε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε το παιδί σας να επιλέξει τις σωστές σχολές και να αποφύγει λάθη που μπορεί να του κοστίσουν!
 Αθήνα: 📞 210 677 87 77 – Καλέστε μας τώρα!
 Θεσσαλονίκη: 📞 2310 86 84 78 – Καλέστε μας τώρα!
 Υπόλοιπη Ελλάδα: 📞 210 677 87 77 – Καλέστε μας τώρα!
 Ή συμπληρώστε τη φόρμα και ενημερωθείτε: on.orientum.gr/mixanorafiko-forma/
 
Δείτε το βίντεο που έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000.000 άτομα!
Ο Σπύρος Μιχαλούλης στο TEDxAUEB αποκαλύπτει την αλήθεια για τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Μην το χάσετε! 
 
Πώς θα βοηθήσουμε το παιδί σας:
✔️ Αναλυτική ενημέρωση για όλες τις σχολές και την αγορά εργασίας
✔️ Αντιστοίχιση σχολών με επαγγέλματα
✔️ Υπολογισμός μορίων & προτεινόμενες σχολές
✔️ Προσωπικά ενδιαφέροντα & κλίσεις
✔️ Πληροφορίες για μεταπτυχιακά & μετεγγραφές
✔️ Συνεδρίες δια ζώσης στα γραφεία μας ή online μέσω Zoom
 
 Κλείστε τώρα το ραντεβού σας για το παιδί σας!
 Αθήνα: Παπαδά 2 & Μεσογείων | 📞 210 677 87 77
 Θεσσαλονίκη: Εγνατία 70 – Είσοδος Χαλκέων 16 | 📞 2310 868 478
 Γιατί η σωστή επιλογή σπουδών δεν είναι απλή υπόθεση – αλλάζει το μέλλον του παιδιού σας με στρατηγική και γνώση!
 
 

Τα σημερινά θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τα σχολεία ΕΠΑΛ

«Η μουσική και τι προσφέρει στον άνθρωπο», είναι το θέμα των σημερινών Πανελλαδικών Εξετάσεων στο μάθημα των Νέων Ελληνικών για τα σχολεία ΕΠΑΛ που ξεκίνησαν σήμερα Σάββατο 31 Μαΐου 

Τα σημερινά θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων  ΠΑΤΑΣ ΕΔΩ: ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 

 

Πότε θα ανακοινωθούν οι βαθμοί και οι Βάσεις

Η βαθμολόγηση ξεκινά αμέσως μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων κάθε μαθήματος. Οι αναλυτικές βαθμολογίες για τα μαθήματα των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ θα αναρτηθούν στην ειδική πλατφόρμα results.it.minedu.gov.gr, πιθανότατα στα τέλη Ιουνίου, όπως έχει προγραμματίσει το Υπουργείο Παιδείας.

Αμέσως μετά, θα ακολουθήσει η συμπλήρωση και οριστικοποίηση του Μηχανογραφικού Δελτίου 2025, ενώ οι Βάσεις Εισαγωγής για τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ θα ανακοινωθούν στα τέλη Ιουλίου.

Βοηθήστε το παιδί σας να συμπληρώσει σωστά το Μηχανογραφικό του με τη βοήθεια των Ειδικών!

Orientum Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας :Κλείστε ένα ραντεβού για να μάθετε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε το παιδί σας να επιλέξει τις σωστές σχολές και να αποφύγει λάθη που μπορεί να του κοστίσουν!
 Αθήνα: 📞 210 677 87 77 – Καλέστε μας τώρα!
Θεσσαλονίκη: 📞 2310 86 84 78 – Καλέστε μας τώρα!
Υπόλοιπη Ελλάδα: 📞 210 677 87 77 – Καλέστε μας τώρα!
 
 Ή συμπληρώστε τη φόρμα και ενημερωθείτε: on.orientum.gr/mixanorafiko-forma/
 
 Πώς θα βοηθήσουμε το παιδί σας:
 Αναλυτική ενημέρωση για όλες τις σχολές και την αγορά εργασίας
 Αντιστοίχιση σχολών με επαγγέλματα
 Υπολογισμός μορίων & προτεινόμενες σχολές
 Προσωπικά ενδιαφέροντα & κλίσεις
 Πληροφορίες για μεταπτυχιακά & μετεγγραφές
 Συνεδρίες δια ζώσης στα γραφεία μας ή online μέσω Zoom
 
 Κλείστε τώρα το ραντεβού σας για το παιδί σας!
 Αθήνα: Παπαδά 2 & Μεσογείων | 📞 210 677 87 77
 Θεσσαλονίκη: Εγνατία 70 – Είσοδος Χαλκέων 16 | 📞 2310 868 478
 
 Γιατί η σωστή επιλογή σπουδών δεν είναι απλή υπόθεση – αλλάζει το μέλλον του παιδιού σας με στρατηγική και γνώση!

Ποιοι οι συγγραφείς των κειμένων που “έπεσαν” στο μάθημα Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας των Πανελληνίων και τι πραγματεύονται

Οι υποψήφιοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε θέματα που αφορούσαν τη δημιουργικότητα και τη σημασία της. Στο θέμα της Έκθεσης, τους ζητήθηκε να αναπτύξουν τους λόγους για τους οποίους το σύγχρονο σχολείο πρέπει να καλλιεργεί τη δημιουργικότητα των μαθητών, καθώς και να περιγράψουν με ποιους τρόπους οι ίδιοι επιλέγουν να την εκφράζουν στην προσωπική τους ζωή

Πρεμιέρα έκαναν σήμερα οι Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025 για τους μαθητές και τις μαθήτριες των ΓΕΛ, με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας.

Οι υποψήφιοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε θέματα που αφορούσαν τη δημιουργικότητα και τη σημασία της. Στο θέμα της Έκθεσης, τους ζητήθηκε να αναπτύξουν τους λόγους για τους οποίους το σύγχρονο σχολείο πρέπει να καλλιεργεί τη δημιουργικότητα των μαθητών, καθώς και να περιγράψουν με ποιους τρόπους οι ίδιοι επιλέγουν να την εκφράζουν στην προσωπική τους ζωή.

Συγκεκριμένα, δόθηκαν τρία κείμενα: δύο μη λογοτεχνικά και ένα λογοτεχνικό. Το πρώτο ήταν απόσπασμα του Αντώνη Λενακάκη, το δεύτερο άρθρο της Κέλλυς Φαναριώτη από το διαδίκτυο, και το τρίτο ήταν λογοτεχνικό απόσπασμα από το έργο του Γιώργου Ιωάννου «Για ένα Φιλότιμο». 

 

Κείμενο 1 – Δημιουργικότητα – Αντώνης Λενακάκης

Το πρώτο κείμενο αποτελεί απόσπασμα από το βιβλίο του Αντώνη Λενακάκη με τίτλο «Τέχνες, διαδίκτυο και δημιουργικότητα: Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και εφαρμογές», έκδοση του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, το 2024.

Ο Αντώνης Λενακάκης είναι επίκουρος καθηγητής Θεατρικής Τέχνης και Αγωγής στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ. Το γνωστικό του αντικείμενο είναι η Θεατρική Τέχνη και Αγωγή / Θεατροπαιδαγωγική.

Το απόσπασμα που επελέγη – όπως σημειώνεται και στο κείμενο – είναι ελαφρώς διασκευασμένο για τις ανάγκες της εξέτασης. Στο περιεχόμενό του εξηγείται τι είναι δημιουργικότητα και πώς συμβάλλει στην ανάπτυξη των παιδιών, κάτι που δικαιολογεί την ένταξή της στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Αναλυτικά το κείμενο, όπως δόθηκε στα γραπτά των Πανελληνίων

“Δημιουργικότητα

Η δημιουργικότητα νοείται ως μια διαδικασία, η οποία οδηγεί σε κάποια μορφή δημιουργικής παραγωγής και χαρακτηρίζεται από πρωτοτυπία και αποτελεσματικότητα, ενώ μπορεί να συνδυάζει ιδέες ή υλικά με νέους τρόπους. Συνδέεται άμεσα με τη φαντασία, την καινοτομία, την επίλυση προβλημάτων και την αποκλίνουσα σκέψη, αλλά η πολύπλευρη φύση της καθιστά δύσκολο το εγχείρημα να την ορίσει κάποιος. Μπορεί κανείς να πει ότι η επίλυση προβλημάτων, η εξεύρεση λύσεων και η παροχή πολύτιμης εργασίας μέσω της φαντασίας, της πρωτοτυπίας και της ευχέρειας απαιτούν δημιουργικό νου. Η αξία της δημιουργικότητας είναι πολιτιστικά, κοινωνικά αλλά και οικονομικά αδιαμφισβήτητη, εξ ου και η ένταξή της στους γενικούς εκπαιδευτικούς στόχους παγκοσμίως. Η δυναμική σχέση της εκπαίδευσης μέσω των τεχνών με τη δημιουργικότητα έχει επιβεβαιωθεί ερευνητικά. Η συμμετοχή των παιδιών σε καλλιτεχνικές δράσεις ενισχύει την καλλιέργεια της αποκλίνουσας σκέψης τους. Στο ίδιο πνεύμα, εντοπίζεται ισχυρή σχέση ανάμεσα στην ενασχόληση με τις τέχνες και στην ανάπτυξη της φαντασίας, την κατανόηση σύνθετων εννοιών και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την εξεύρεση λύσεων σε προβληματικές καταστάσεις. Σε ένα πολύτεχνο εργαστήρι, το παιχνίδι με τις μορφές εξασφαλίζει μοναδικές πολυαισθητηριακές εμπειρίες μάθησης και ζωής για το μικρό παιδί. Στο παιδί που πειραματίζεται με τις μορφές στο παιχνίδι του, εξασφαλίζονται ευκαιρίες να ανακαλύψει και να εκφράσει συναισθήματα, αγωνίες και σκέψεις. Ταυτόχρονα, η ίδια εμπειρία παρέχει τη δυνατότητα ειδικά στο μικρό παιδί να καθρεφτιστεί στο δημιούργημά του, να νιώσει την ιδιαιτερότητα και τη μοναδικότητα του προσώπου του και να αναπτυχθεί.

[Αντώνης Λενακάκης, Τέχνες-διαδίκτυο-δημιουργικότητα, ΤΕΠΑΕ ΑΠΘ, 2024, ePublishing: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης, απόσπασμα ελαφρώς διασκευασμένο για τις ανάγκες της εξέτασης]”.

Κείμενο 2 – Η δημιουργικότητα αρχίζει από την κούνια – Κέλλυ Φαναριώτη

Το δεύτερο κείμενο, με τίτλο «Η δημιουργικότητα αρχίζει από την κούνια», αποτελεί άρθρο της δημοσιογράφου Κέλλυς Φαναριώτη και προέρχεται από το ψηφιακό μέσο όπου εργάζεται.

Η Κέλλυ Φαναριώτη είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου και δραστηριοποιείται στον χώρο της δημοσιογραφίας, με ειδίκευση σε ρεπορτάζ, συνεντεύξεις και άρθρα.

Το άρθρο που επιλέχθηκε για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις αναφέρεται σε επιστημονική μελέτη, σύμφωνα με την οποία η δημιουργικότητα είναι έμφυτη και εκδηλώνεται ήδη από τη βρεφική ηλικία, πολύ πριν από την έναρξη της ομιλίας.

Διαβάστε το κείμενο, όπως αυτό αποτυπώνεται στο γραπτό των Πανελληνίων

“Η δημιουργικότητα αρχίζει από την κούνια

Αν νομίζετε πως η ικανότητα να κάνει κάποιος σύνθετες σκέψεις αφορά μόνο τους ενηλίκους, κάνετε λάθος. Κι αυτό διότι επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Μπέρμιγχαμ και του Πανεπιστημίου Κεντρικής Ευρώπης στην Αυστρία (CEU), έπειτα από σχετική έρευνα, διαπίστωσαν πως η δημιουργική σκέψη ξεκινά από την… κούνια. Όπως συγκεκριμένα προέκυψε από τη μελέτη τους που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό «PNAS», τα βρέφη ηλικίας έως 12 μηνών όχι μόνο είναι ικανά για δημιουργική σκέψη πολύ πριν αρχίσουν να μιλάνε, αλλά και αυτού του είδους η σκέψη είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της γλωσσικής τους ικανότητας.

Όπως εξήγησε η επικεφαλής της μελέτης, νευροεπιστήμονας με ειδίκευση στη βρεφική και πρώιμη παιδική ηλικία Δρ. Μπάρμπαρα Πομιεχόφσκα, στόχος της ερευνητικής της ομάδας ήταν να ανακαλύψει την «πηγή» της ανθρώπινης δημιουργικότητας και της παραγωγικής σκέψης. «Η ανθρώπινη ευφυία και δημιουργικότητα βασίζονται στη συνδυαστική σκέψη ή στην ικανότητα σχηματισμού εντελώς νέων σκέψεων, συνδυάζοντάς τες με υπάρχουσες (γνωστές) έννοιες και ιδέες. Η δημιουργικότητα των ανθρώπων δεν έχει όρια, μας πήγε στο φεγγάρι και μας επέτρεψε να θεραπεύσουμε θανατηφόρες νόσους, αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε και πώς προκύπτει αυτή η εντυπωσιακή ικανότητα συνδυασμού ιδεών και εφεύρεσης νέων πραγμάτων. Αυτή η έρευνα δείχνει ότι πρέπει να πάμε πίσω στην αρχή της γλωσσικής ανάπτυξης για να λύσουμε αυτό το παζλ».

Σύμφωνα με τη δόκτορα Πομιεχόφσκα, η συγκεκριμένη μελέτη έδειξε πως η ανθρώπινη δημιουργικότητα είναι αρχέγονη και ξεκινά ήδη από τη βρεφική ηλικία. «Όταν μιλάμε για δημιουργικότητα, αναφερόμαστε συνήθως σε ανθρώπους που ασχολούνται με τις τέχνες, σε κάποιους εφευρέτες και γενικότερα σε ενηλίκους και μεγαλύτερα παιδιά που έχουν κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο. Πολύ λίγοι άνθρωποι μπορούν να φανταστούν πως ένα μικρό ανθρωπάκι έχει ικανότητα για συνδυαστική σκέψη. Θα πρέπει, επομένως, να μελετήσουμε τις συνθήκες εκείνες που επηρεάζουν αρνητικά την ανάπτυξη των δημιουργικών γνωστικών ικανοτήτων του βρέφους. Και τώρα που γνωρίζουμε ότι αυτή η ικανότητα ξεκινά νωρίς, μπορούμε να εξετάσουμε όλους αυτούς τους βιολογικούς, κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες που μπορεί να την επηρεάσουν. Για παράδειγμα, η φτώχεια, το ανθυγιεινό περιβάλλον διαβίωσης, το χαμηλό μορφωτικό επίπεδο των γονιών, η έλλειψη κοινωνικής υποστήριξης και η κακή διατροφή είναι γνωστοί παράγοντες που επιδρούν στη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών».

[Άρθρο της Κέλλυς Φαναριώτη από το διαδίκτυο (tovima.gr), 13-08-2024, συντομευμένο και ελαφρώς διασκευασμένο για τις ανάγκες της εξέτασης].”

Κείμενο 3 – Εξαίσια αστική μας κοινωνία – Γιώργος Ιωάννου

Το τρίτο κείμενο, το οποίο είναι το μόνο λογοτεχνικό κείμενο του γραπτού, ανήκει στον σπουδαίο Έλληνα λογοτέχνη Γιώργο Ιωάννου.

Το απόσπασμα “Εξαίσια αστική μας κοινωνία” περιλαμβάνεται στο πρώτο του βιβλίο με πεζογραφήματα, με τίτλο “Για ένα φιλότιμο”. Στην ουσία, το 1964, ο ποιητής, πεζογράφος, δοκιμιογράφος και θεατρικός συγγραφέας, Γιώργος Ιωάννου, στράφηκε οριστικά στην πεζογραφία, με την έκδοση αυτής της συλλογής των 22 πεζογραφημάτων, η οποία καθιέρωσε ένα εντελώς προσωπικό ύφος και τρόπο γραφής, από το οποίο επηρεάστηκαν αρκετοί μεταγενέστεροι πεζογράφοι.

Το εν λόγω κείμενο καταγράφει τις σκέψεις του αφηγητή, με μια γραφή σχεδόν αυτοβιογραφική και με μια ειρωνική αποδοκιμασία, ο οποίος φαίνεται να προβληματίζεται για τους ανθρώπους γύρω του, για την πλήξη, για τη γνώση, και εν τέλει την δημιουργικότητα.

Διαβάστε το κείμενο, όπως αυτό αποτυπώνεται στο γραπτό των Πανελληνίων

Εξαίσια αστική μας κοινωνία

Ανεβαίνω στο γραφείο κι αμέσως ζαρώνει η καρδιά μου. Οι αγαπητοί μου συνάδελφοι καταφθάνουν λαχανιασμένοι. Κάθε πρωί μελετώ σχολαστικά την καλημέρα τους, το ύφος τους και τη ματιά τους. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς έγινε και μαζεύτηκαν όλες οι μπαγιάτικες φάτσες πάνω στο δικό μου το κεφάλι. Εκείνο όμως που με απελπίζει περισσότερο είναι, πως το ίδιο σχεδόν συμβαίνει και σε όλα τα άλλα γραφεία. Αυτό το διαπίστωσα μόνος μου τελευταία, όταν πάνω στην αγανάκτησή μου, είπα ν’ αλλάξω και πάλι δουλειά, για να μην τους βλέπω όλη μέρα μπροστά μου. Κατόπι σκέφτηκα πως θα τους έχει αποξεράνει έτσι, σώμα και καρδιά, το πολύ διάβασμα, το κλείσιμο ή η βαθιά σκέψη. Σηκώθηκα και ξαναπήγα στις διάφορες μεγάλες σχολές για να τους δω νεαρούς και φρέσκους φρέσκους. Χώθηκα βέβαια στις αίθουσες των πρωτοετών. Εδώ, είπα, μέσα σ’ αυτό το φυτώριο, θα φανεί το πράγμα. Και όμως η εντύπωσή μου ήταν εξίσου αποκαρδιωτική· το επόμενο κύμα, δεν αποκλείεται, να είναι χειρότερο.

Σκέφτομαι μήπως πρέπει ν’ αλλάξω επάγγελμα και όχι μονάχα γραφείο. Τώρα όμως είναι μάλλον αργά· ούτε τέχνη ξέρω, ούτε για να πάω μαθητευόμενος έχω την ηλικία και το κουράγιο, αλλά ούτε τα χαρτιά και τα κατάστιχα (λογιστικά βιβλία, βιβλία επαγγελματιών) χωνεύω. Θα ήθελα, είναι αλήθεια, προ πολλού να ήμουν εργάτης· παράλληλα όμως να έχω αυτή την ίδια ψυχή, τις ίδιες γνώσεις και τα ίδια μυαλά.

[Γιώργος Ιωάννου, Για ένα φιλότιμο, εκδ. Κέδρος, 1980, απόσπασμα διασκευασμένο για τις ανάγκες της εξέτασης].”

 

Δημοσιεύθηκε στο Ποιοι οι συγγραφείς των κειμένων που “έπεσαν” στο μάθημα Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας των Πανελληνίων και τι πραγματεύονται | Alfavita

"Καλή Επιτυχία στις Πανελλήνιες", εύχονται οι φροντιστές Κορινθίας σε όλους τους μαθητές

Με αφορμή την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Φροντιστών του Νομού Κορινθίας απευθύνει τις ευχές του στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ Λυκείου που συμμετέχουν στον μεγάλο αυτό αγώνα για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Όπως σημειώνει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Θοδωρής  Βασιλακόπουλος:

«Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Φροντιστών του Ν. Κορινθίας εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους. Οι επαγγελματίες φροντιστές και δάσκαλοί τους βρισκόμαστε στο πλευρό τους και είμαστε καθημερινοί αρωγοί στον αγώνα τους!»

Καθορισμός Ειδικοτήτων Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου για την Εισαγωγή Καταρτιζόμενων στις Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. για το Σχολικό Έτος 2025-2026

Με απόφαση της Γενικής Γραμματέως Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης, κας Όλγας Καφετζοπούλου, καθορίστηκαν οι ειδικότητες καθώς και ο αριθμός των εισακτέων ανά Δημόσια Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ.) και ειδικότητα, για το έτος κατάρτισης 2025-2026.

Η απόφαση αφορά τελειόφοιτους και υποψηφίους που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και υποβάλλουν Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιλέξουν ειδικότητες επαγγελματικής κατάρτισης υψηλής ζήτησης και απορρόφησης στην αγορά εργασίας.

Αναλυτικά, η κατανομή των ειδικοτήτων και των θέσεων στις Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. έχει ως εξής:

 
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων: 7 ειδικότητες – 7 Τμήματα – 80 θέσεις
Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (ΔΥΠΑ): 113 Τμήματα – 3.390 θέσεις
Υπουργείο Τουρισμού: 32 Τμήματα - 936 θέσεις
Υπουργείο Υγείας: 60 Τμήματα – 1.440 θέσεις
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ): 85 ειδικότητες – 504 Τμήματα – 15.120 θέσεις

Η διαδικασία εντάσσεται στο πλαίσιο ενίσχυσης της επαγγελματικής κατάρτισης και διεύρυνσης των δυνατοτήτων επιλογής για τους νέους, με στόχο τη σύνδεση των προσόντων με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς εργασίας.

Η απόφαση ΕΔΩ 

Διαδικτυακό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς οργανισμούς | Μην αφήσετε στην τύχη τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου των μαθητών σας!

Orientum Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας :Μην αφήσετε στην τύχη τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου των μαθητών σας!
Δηλώστε συμμετοχή εδώ: https://forms.gle/3JpeVTN8g6GVscFU6Για ακόμα μια χρονιά η Orientum-Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας διοργανώνει ένα αναλυτικό διαδικτυακό σεμινάριο εκπαίδευσης συμβούλων για τη Συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου 2025 με θεματολογία:
• Βασικές Αρχές Συμπλήρωσης Μηχανογραφικού
• Πρότυπα Μηχανογραφικά ανά Ε.Π.
• Αλλαγές στο Μηχανογραφικό του 2025
• Παρουσίαση Πανεπιστημιακών Τμημάτων
• Επαγγελματικά Δικαιώματα & Προοπτικές
• Ένοπλες Δυνάμεις - Σώματα Ασφαλείας
• Αγορά Εργασίας
• Μηχανογραφικό Κύπρου & ΣΑΕΚ
• Μετεγγραφές
• Ερωτήσεις - Συζήτηση
 
Σε ποιους απευθύνεται:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού, σε καθηγητές και υπεύθυνους φροντιστηρίων, σε ψυχολόγους, σε φοιτητές και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου.
Ημερομηνία διεξαγωγής:
Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025 και ώρες 13:00-16:00
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM
Δηλώστε συμμετοχή εδώ: 👇https://forms.gle/3JpeVTN8g6GVscFU6
 
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
150€ (1 άτομο)
120€ (2 /τιμή ανά άτομο)
100€ (3 και άνω/ τιμή ανά άτομο)
Οι τιμές είναι τελικές και δεν υπάρχει χρέωση Φ.Π.Α.
Στο κόστος του σεμιναρίου συμπεριλαμβάνεται:
Ένας δωρεάν μηνιαίος κωδικός για το e-ΠάμεΠανεπιστήμιο, την μεγαλύτερη και πληρέστερη τράπεζα επαγγελματικού προσανατολισμού!

Πότε ξεκινούν οι εξετάσεις των Πανελληνίων - Αναλυτικά το πρόγραμμα

Την Παρασκευή 30/05 κάνουν πρεμιέρα οι Πανελλήνιες Εξετάσεις με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας. Μαθητές και μαθήτριες των ΓΕΛ προσέρχονται στα εξεταστικά κέντρα, από τις 08:00 το πρωί, ενώ το Σάββατο 31/5 την «σκυτάλη» παίρνουν τα ΕΠΑΛ, ξανά από τις 08:00 το πρωί για να εξεταστούν στο μάθημα των Νέων Ελληνικών.

Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες.

Αναλυτικά το πρόγραμμα των Πανελληνίων εξετάσεων 2025

Α. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2025 των ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

(Ο.Π.= Ομάδα Προσανατολισμού)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

30-5-2025

- ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ

2-6-2025

- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

- ΒΙΟΛΟΓΙΑ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ

4-6-2025

- ΛΑΤΙΝΙΚΑ

- χημεια

- πληροφορικη

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

6-6-2025

- ιστορια

-ΦΥΣΙΚΗ

- οικονομια

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08:00 π.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.

Η εξεταστέα ύλη και τα θέματα των εξετάσεων είναι κοινά για όλους τους υποψηφίους ημερησίων και εσπερινών ΓΕΛ.

Β. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΤΟΥΣ 2025 ΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ

31-5-2025

- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΤΡΙΤΗ

3-6-2025

- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Άλγεβρα)

ΠΕΜΠΤΗ

5-6-2025

- ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II

- ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΑΟΘ)

- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

- ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ

7-6-2025

- ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2

- ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

- ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

- ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

ΤΡΙΤΗ

10-6-2025

- ΥΓΙΕΙΝΗ

- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

- ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ)

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ

ΠΕΜΠΤΗ

12-6-2025

- ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

- ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

- ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ

- ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

13-6-2025

- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ

- ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ

-ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ II (ΜΕΚ ΙΙ)

- ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ

16-6-2025

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

- ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08:00 π.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες, εκτός από το μάθημα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, για το οποίο η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις (4) ώρες.

Η εξεταστέα ύλη και τα θέματα των εξετάσεων είναι κοινά για όλους τους υποψηφίους ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ.

Γ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ και ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2025 ΓΙΑ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ

14-6-2025

ΙΣΠΑΝΙΚΑ

8:30 π.μ.

ΤΡΙΤΗ

17-6-2025

ΑΓΓΛΙΚΑ

10:00 π.μ

ΤΕΤΑΡΤΗ

18-6-2025

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

8:30 π.μ.

ΠΕΜΠΤΗ

19-6-2025

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ

8:30 π.μ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

20-6-2025

ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

8:30 π.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ

21-6-2025

ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑ

10:00 π.μ.

ΔΕΥΤΕΡΑ

23-6-2025

ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

8:30 π.μ.

ΤΡΙΤΗ

24-6-2025

ΓΑΛΛΙΚΑ

8:30 π.μ.

ΤΕΤΑΡΤΗ

25-6-2025

ΙΤΑΛΙΚΑ

8:30 π.μ.

Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης :

  • μέχρι τις 08:00 π.μ. για τα μαθήματα με ώρα εξέτασης 08:30 π.μ.,
  • μέχρι τις 09:30 π.μ. για τα μαθήματα με ώρα εξέτασης 10:00 π.μ.

Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα:

  • των ξένων γλωσσών είναι τρεις (3) ώρες,
  • των Σχεδίων ( Ελεύθερο και Γραμμικό) είναι έξι (6) ώρες,
  • για το μουσικό μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» η εξέταση της φωνητικής ή οργανικής μουσικής διαρκεί 4΄ έως 6΄ λεπτά ανά υποψήφιο,
  • για το μουσικό μάθημα «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία», η εξέταση συνολικά έχει διάρκεια τρεις (3) ώρες και 30΄ λεπτά.

Ως προθεσμία διεξαγωγής Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) ακαδ. έτους 2025-26 ορίζουμε το διάστημα από τη Δευτέρα 16-6-2025 μέχρι και την Παρασκευή 27-6-2025.

 

Τα θέματα και οι απαντήσεις στο CNN Greece

Το CNN Greece, συμμεριζόμενο το μεγάλο ενδιαφέρον μαθητών, γονέων και καθηγητών για την αμεσότερη και πιο έγκυρη ενημέρωση για τα Θέματα και τις Απαντήσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων, σε συνεργασία με τον Όμιλο Φροντιστηρίων Πουκαμισάς, τον μεγαλύτερο Εκπαιδευτικό Όμιλο της χώρας, θα σας προσφέρει την πληρέστερη ενημέρωση καθ’ όλη τη διάρκεια των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Μείνετε συντονισμένοι και μάθετε πρώτοι τα Θέματα και τις Απαντήσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Τι απαγορεύεται να έχουν μαζί τους οι υποψήφιοι

Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί ως προς τα αντικείμενα που θα έχουν μαζί τους κατά τη διάρκεια της εξέτασης, καθώς μπορεί ακομη και να μηδενιστεί το γραπτό τους.

Απαγορεύεται να έχουν μαζί τους:

  • βιβλία,
  • τετράδια,
  • σημειώσεις,
  • διορθωτικό υγρό ή ταινία,
  • κινητά τηλέφωνα,
  • υπολογιστικές μηχανές,
  • ηλεκτρονικά μέσα μετάδοσης ή αποθήκευσης πληροφοριών ή επικοινωνίας, ή άλλα αντικείμενα, εκτός από αυτά που επιτρέπονται σύμφωνα με τις οδηγίες της Κ.Ε.Ε. ή της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων.

Για τον έλεγχο υπεύθυνοι είναι οι επιτηρητές.

 

Πότε μηδενίζεται το γραπτό

Ο υποψήφιος που εξετάζεται στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα απομακρύνεται από την αίθουσα εξέτασης με αιτιολογημένη απόφαση της Λυκειακής επιτροπής και το γραπτό δοκίμιο βαθμολογείται από τη Λυκειακή επιτροπή με τον κατώτερο βαθμό μηδέν 0, αν υπάρξουν οι ακόλουθες ενέργειες:

  • αντικείμενο ή μέσο που προαναφέρεται
  • ή αντιγράφει κατά τη διάρκεια της εξέτασης από βιβλίο ή οποιουδήποτε είδους σημειώσεις ή από γραπτό δοκίμιο άλλου εξεταζομένου
  • ή θορυβεί και δε συμμορφώνεται με τις υποδείξεις των επιτηρητών, επιχειρώντας να αντιγράψει ή εμποδίζοντας την εξέταση άλλων εξεταζομένων
  • ή δολιεύεται με άλλο τρόπο την εξέτασή του

Η Λυκειακή επιτροπή, πριν από την επιβολή της ανωτέρω ποινής, καλεί σε προφορική απολογία τον υποψήφιο και συντάσσει σχετικό πρακτικό που υπογράφεται από την τριμελή Λυκειακή Επιτροπή και τον γραμματέα αυτής.

Τα οποιαδήποτε αποδεικτικά στοιχεία επισυνάπτονται στο πρακτικό.

Η τυχόν απόφαση της τριμελούς Λυκειακής Επιτροπής για μηδενισμό γραπτού δοκιμίου υποψηφίου, πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένη σε πρακτικό που συντάσσεται και υπογράφεται από τον πρόεδρο, τα δύο μέλη και το γραμματέα της Λυκειακής Επιτροπής, στο οποίο πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια οι λόγοι για τους οποίους μηδενίζεται το γραπτό δοκίμιο.

Σε περίπτωση που υπάρχουν στοιχεία τα οποία συλλαμβάνεται να κατέχει ο υποψήφιος, αυτά επισυνάπτονται στο πρακτικό που συντάσσεται και η τριμελής Λυκειακή Επιτροπή βαθμολογεί το γραπτό δοκίμιο με τον κατώτερο βαθμό μηδέν (0).

 

Δημοσιεύθηκε στο CNN.gr: Έκτακτη επικαιρότητα, Ειδήσεις, Ελλάδα, Κόσμος, Πολιτική, Οικονομία, Σπορ

Η μεγαλύτερη έρευνα επαγγελματικών ενδιαφερόντων στην Ελλάδα από την Orientum – Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας

Η μεγαλύτερη έρευνα επαγγελματικών ενδιαφερόντων στην Ελλάδα από την Orientum Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας, με δείγμα άνω των 55.000 μαθητών Γενικού Λυκείου την περίοδο 2012–2021, παρουσιάστηκε στο πρόσφατο αφιέρωμα του Οδηγού Καριέρας του Kariera.gr, το οποίο φιλοξενήθηκε στην Η Καθημερινή της Κυριακής .
 
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στο Kariera.gr και στην Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ - Επίσημη σελίδα για την προβολή αυτής της πολύτιμης ερευνητικής δουλειάς, η οποία αποτυπώνει με ακρίβεια τα επαγγελματικά ενδιαφέροντα και αξίες της Gen Z.
 Η έρευνα αναδεικνύει:
την πρωτιά της Επιχειρηματικότητας ως κύριας επαγγελματικής φιλοδοξίας,
την αυξημένη έμφαση σε τομείς όπως η Ψυχική Υγεία και η Κοινωνική Προσφορά,
αλλά και τα χαμηλά ποσοστά προτίμησης σε κρίσιμους κλάδους όπως η Τεχνολογία, η Μηχανολογία, τα Logistics, ο Τουρισμός και η Γεωργία.
 
Τα ευρήματα αυτά προσφέρουν σημαντικές ενδείξεις για τη σύνδεση του σχολείου, της κοινωνίας και της αγοράς εργασίας — και αναδεικνύουν την αναγκαιότητα συστηματικού επαγγελματικού προσανατολισμού.
 
Η Orientum συνεχίζει δυναμικά την ερευνητική της δραστηριότητα και για τα επόμενα έτη, με στόχο να προσφέρει εργαλεία και γνώση στους νέους, τις οικογένειές τους και την εκπαιδευτική κοινότητα.
 
🔗 Διαβάστε περισσότερα στο αφιέρωμα:
 
epeggelmatamellon
Featured

Τέταρτη συνεχόμενη χρονιά τα μικρά βιβλιοπωλεία ενώνονται και γιορτάζουν την Εβδομάδα Μικρών Βιβλιοπωλείων 2025

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά τα μικρά βιβλιοπωλεία ενώνονται και γιορτάζουν την Εβδομάδα Μικρών Βιβλιοπωλείων, τη μεγάλη ανοιξιάτικη γιορτή που ενώνει συγγραφείς, εικονογράφους και άλλους δημιουργούς με τις βιβλιόφιλες και τους βιβλιόφιλους κάθε ηλικίας.

Από τις 26 έως τις 31 Μαΐου τα μικρά γιορτάζουν ξανά!

Για μια ολόκληρη εβδομάδα τα μικρά βιβλιοπωλεία της χώρας καλούν και πάλι το κοινό να συμμετέχει σε ξεχωριστές εκδηλώσεις για βιβλία: συζητήσεις, παιχνίδια, μουσική, δημιουργικά εργαστήρια, θεματικά αφιερώματα, συναντήσεις, θεατρικά δρώμενα και πολλά ακόμη!

Τα μικρά βιβλιοπωλεία είναι σημεία αναφοράς για τις γειτονιές μας που δεν παύουν να μας εμπνέουν, να μας συνδέουν και να μας μεταμορφώνουν. Είναι οι χώροι όπου ο καθένας και η καθεμία από εμάς, μπορεί να μοιραστεί ιδέες, σκέψεις και συναισθήματα. Στην Εβδομάδα Μικρών Βιβλιοπωλείων γιορτάζουμε τη μοναδικότητά τους και γινόμαστε κομμάτι της ζωντανής τους κοινότητας.

Βιβλιοπωλεία χωρίς σύνορα!

Η φετινή θεματική αναδεικνύει το βιβλίο ως μια γέφυρα που ενώνει τους ανθρώπους πέρα από τα γεωγραφικά, πολιτισμικά και κοινωνικά σύνορα.

Σε έναν κόσμο που χωρίζεται από σύνορα—όχι μόνο γεωγραφικά— τα μικρά βιβλιοπωλεία θα καλλιεργήσουν μέσα από τις εκδηλώσεις τους την ανταλλαγή ιδεών, τη δημιουργική συνεργασία, την αλληλεγγύη, την πολυφωνία και την υπέρβαση των διαχωριστικών γραμμών μεταξύ πολιτισμών και κοινωνιών.

Όσο ο κόσμος υψώνει τείχη, οι ιστορίες θα ταξιδεύουν πέρα από τα σύνορα με ακόμη μεγαλύτερη δύναμη και θα καταρρίπτουν τους φραγμούς. Οι ιστορίες θα μας θυμίζουν πάντα πως όλοι μας συνυπάρχουμε στην ίδια αφήγηση.

Βρείτε εδώ το πρόγραμμα εκδηλώσεων

 

 

Δημοσιεύθηκε στο https://www.edweek.gr/ Εβδομάδα Μικρών Βιβλιοπωλείων 2025

Γνωρίστε και εσείς την Orientum εμπειρία, για να αποφύγετε τα λάθη και να επιλέξετε τις κατάλληλες σπουδές | Επικοινωνήστε μαζί μας!

Στους 68.788 ο αριθμός εισακτέων σπουδαστών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026!!!

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι έχει αποσταλεί για δημοσίευση σε ΦΕΚ η αριθμ. Φ.253.1/50169/A5/08-05-2025 Υπουργική Απόφαση με θέμα «Καθορισμός αριθμού εισακτέων σπουδαστών στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026».

Σύμφωνα με την ως άνω Υπουργική Απόφαση, ο συνολικός αριθμός των εισακτέων για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 θα ανέλθει σε 68.788. 

Η σχετική υπουργική απόφαση ΕΔΩ  

Μάθετε περισσότερα για το ατομικό πρόγραμμα επαγγελματικού προσανατολισμού εδώ:
☎️ 2106778777 / 2310868478
💻Ακολουθήστε μας στα Social Media!
📱Κάντε εγγραφή στη VIBER κοινότητα της Orientum:

Πληροφορίες

Δημιουργήσαμε την ομάδα του isthmosnews.gr που είναι μία ζωντανή διαρκώς ανανεωμένη παρέα στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι ανεξαρτήτως ηλικίας και μόρφωσης, που ενδιαφέρονται επαρκώς και νοιάζονται που τολμούν να μοιράζονται απόψεις και να εκφράζονται δημόσια.

Email Επικοινωνίαςpress@isthmosnews.gr

Κοινότητα Viber : Kλίκ ΕΔΩ για να μπείς στην κοινότητα