Σε δημόσια τοποθέτησή του, ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Κορίνθου, Γιώργος Ρουμελιώτης, απηύθυνε μήνυμα προς τους συνδημότες του, δίνοντας έμφαση στη συνέχιση των δράσεων για τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων στον Δήμο.
Ο κ. Ρουμελιώτης ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, για την εμπιστοσύνη που του δείχνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο ιδιαίτερα απαιτητικό έργο της διαχείρισης των αδέσποτων ζώων.
🐾 Συντονισμένες δράσεις για τα αδέσποτα
Όπως ανέφερε, η δημοτική αρχή θα συνεχίσει με συνέπεια και οργανωμένο πρόγραμμα τη συνεργασία με φιλοζωικές οργανώσεις και εθελοντές, με στόχο:
- τη σίτιση των αδέσποτων ζώων
- την παροχή ιατρικής περίθαλψης
- την υποστήριξη στειρώσεων και σχετικών δράσεων
Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η συνεργασία με τα φιλοζωικά σωματεία αποτελεί βασικό πυλώνα της προσπάθειας.
🏗️ Προχωρά το καταφύγιο ζώων
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στην πρόοδο του έργου κατασκευής του καταφυγίου αδέσποτων ζώων στον Δήμο Κορινθίων, σημειώνοντας ότι οι εργασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς.
«Σε λίγο καιρό θα έχουμε ένα έργο που έλειπε από τον τόπο μας για πολλές δεκαετίες και για το οποίο μέχρι σήμερα υπήρχαν μόνο λόγια», ανέφερε χαρακτηριστικά.
📩 Πληροφορίες για πολίτες και φιλοζωικές δράσεις
Για θέματα που αφορούν τη σίτιση, την ιατρική περίθαλψη και τις στειρώσεις αδέσποτων ζώων, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν μέσω email στο:
🟪 Σχόλιο Του IsthmosNews.gr
Η συνέχιση οργανωμένων δράσεων για τα αδέσποτα και η προώθηση της δημιουργίας καταφυγίου αποτελούν κρίσιμες παρεμβάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της φιλοζωικής πολιτικής στον Δήμο Κορινθίων.
IsthmosNews.gr — Το site που έγινε καθημερινή σου συνήθεια.