

Το συγκεκριμένο κόλπο υπόσχεται να εξαλείψει μία από τις πιο ενοχλητικές προειδοποιητικές λυχνίες του πίνακα οργάνων.
Η αξιοπιστία εκτιμάται ιδιαίτερα από τους οδηγούς και ιδιοκτήτες, αλλά επειδή τίποτα στον κόσμο δεν είναι άφθαρτο, είναι δεδομένο ότι κάποια στιγμή θα ανάψουν κάποιες προειδοποιητικές λυχνίες. Το «λαμπάκι» όμως που τρομάζει περισσότερο τους οδηγούς είναι το σύμβολο του κινητήρα.
Το πορτοκαλί λαμπάκι μας υποδεικνύει αρκετά σφάλματα, από απλά μέχρι πιο σύνθετα και σοβαρά. Στη θέα του και μόνο, οι οδηγοί πανικοβάλλονται και πηγαίνουν το αυτοκίνητό τους στον μηχανικό, με την ελπίδα ότι η ένδειξη δεν θα σχετίζεται με την λειτουργία του κινητήρα.
Ένας γνωστός χρήστης του TikTok παρουσίασε ένα «κόλπο» για να σβήσετε το συγκεκριμένο λαμπάκι, σε περίπτωση πάντα που το πρόβλημα δεν είναι σοβαρό. Όπως αναφέρει και ο ίδιος, αν ανάψει το λαμπάκι και πας στο συνεργείο, είναι σχεδόν σίγουρο ότι φύγεις με έναν καλό λογαριασμό.
Με τον τρόπο που μας παρουσιάζει, το πορτοκαλί λαμπάκι του κινητήρα, και όχι μόνο, θα σβήσει. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να ανοίξετε το καπό του κινητήρα, να εντοπίσετε την μπαταρία και να αναγνωρίσετε τους πόλους.
Με την βοήθεια από ένα δεκαράκι, θα πρέπει να αποσυνδέσετε τον αρνητικό πόλο για περίπου 10 δλ. και μετά να τον επανασυνδέσετε. Όταν θέσετε σε λειτουργία πάλι το αυτοκίνητο, η ενδεικτική λυχνία θα έχει εξαφανιστεί από τον πίνακα οργάνων.
Το συγκεκριμένο κόλπο είναι αποτελεσματικό όταν ο κινητήρας ενεργοποιεί συχνά ένα σφάλμα, αλλά εννοείται ότι δεν αποτελεί πανάκεια και φυσικά αρκετοί από τους ακόλουθους του TikToker είχαν τις αντιρρήσεις τους. Για παράδειγμα, του αναφέρουν ότι αυτό το κόλπο αποτελεί προσωρινή λύση και ότι επανεμφανίζεται μετά από μία εβδομάδα.
Η αλήθεια είναι ότι αυτό το κόλπο μπορεί να χρησιμεύσει ως μια γρήγορη «λύση», αλλά οι ειδικοί συμβουλεύουν να χρησιμοποιήσετε ένα διαγνωστικό μηχάνημα για να βρείτε με ακρίβεια το σφάλμα που ενεργοποιεί το λαμπάκι. Σε περίπτωση που η ενδεικτική λυχνία του κινητήρα είναι κόκκινη, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να πάτε το αυτοκίνητό σας στο συνεργείο το συντομότερο δυνατό.
Δημοσιεύθηκε στο .carandmotor.gr




Το μεγαλύτερο τεχνητό δάσος του κόσμου υλοποιείται σε μια προσπάθεια να ανακοπεί η εξάπλωση της ερήμου Γκόμπι.
Περισσότερο από τρεις φορές την έκταση της Κρήτης, συνολικά 26,3 εκατομμύρια στρέμματα, φτάνουν οι εκτάσεις των δασών και λιβαδιών που φύτεψε η Κίνα τους τελευταίους 12 μήνες, μια φιλόδοξη προσπάθεια για να ανακοπεί η εξάπλωση της ερήμου Γκόμπι στα βόρεια της χώρας.
Συνολικά 56 προγράμματα φύτευσης έχουν ξεκινήσει από τον Ιούνιο του 2023 στο πλαίσιο δημιουργίας του Μεγάλου Πράσινου Τείχους, το απέραντο τεχνητό δάσος που δημιουργεί η Κίνα από το 1978, αναφέρει το κρατικό πρακτορείο Xinhua.
Οι εκτάσεις πρασίνου δρουν ως ανεμοφράχτες που φρενάρουν τις αμμοθύελλες και προστατεύουν τα εδάφη από τη διάβρωση.
Όταν ολοκληρωθεί στα μέσα του αιώνα, το Μεγάλο Πράσινο Τείχος θα έχει συνολικό μήκος 4.800 χιλιομέτρων.
Μέχρι το 2009, το τεχνητό δάσος στη βόρεια Κίνα, το μεγαλύτερο του κόσμου, ξεπέρασε τα 500.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα, έκταση σχεδόν τετραπλάσια από την Ελλάδα.
Το Μεγάλο Πράσινο Τείχος δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από το 2050, ήδη όμως φέρνει αποτελέσματα: η έρημος Γκόμπι, η οποία μεγάλωνε κατά 10.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα ανά έτος τη δεκαετία του 1980, σήμερα συρρικνώνεται κατά περισσότερο από 2.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα τον χρόνο.
Η Κίνα είναι μια από τις χώρες που απειλούνται περισσότερο από την ερημοποίηση, ειδικά στα βόρεια, τα βορειοδυτικά και βορειοανατολικά, περιοχές γνωστές ως «οι τρεις βοριάδες».
Δημοσιεύθηκε στο dinfo.gr




Τελειώνει η πιο επικίνδυνη γέφυρα στην Ελλάδα -Πότε θα είναι έτοιμη η νέα, τι θα γίνει με την παλιά;
Πρόοδος έχει καταγραφεί στις εργασίες που αφορούν την κατασκευή της νέας γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας.
Προχωρά η κατασκευή της νέας γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας, ένα έργο που θα σημάνει την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και την αναβάθμιση των οδικών μεταφορών στο Δήμο Ευρώτα και τη Νότια Λακωνία.
Προ ολίγων ημερών στο εργοτάξιο βρέθηκε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην Περιφερειακή Ενότητα Λακωνίας. Ο κ. Πτωχός πραγματοποίησε αυτοψία στα υπό εξέλιξη έργα για τη νέα γέφυρα, όπου ολοκληρώνεται η φάση τοποθέτησης των μεταλλικών δοκών πάνω στις οποίες θα στηριχθεί το κατάστρωμα της γέφυρας.
Η νέα γέφυρα θα έχει μήκος 90 μ. και κατασκευάζεται σε απόσταση αναπνοής από την υφιστάμενη. Ο φορέας του καταστρώματος θα είναι σύμμικτος και θα αποτελείται από χαλύβδινες δοκούς ενσωματωμένες εντός οπλισμένου σκυροδέματος, σύμφωνα με τις προδιαγραφές.
Το κατάστρωμα θα έχει πλάτος 9 μ. και εκατέρωθεν αυτού προβλέπεται η κατασκευή δύο πεζοδρομίων πλάτους 2,10 μ. έκαστο, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη κυκλοφορία και των πεζών.
Επιπλέον, θα τοποθετηθεί η απαραίτητη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση, δηλαδή διαγραμμίσεις, στηθαία ασφαλείας και πινακίδες, με στόχο την απρόσκοπτη κυκλοφορία των οχημάτων και τη διασφάλιση της ομαλής συνύπαρξης με τους πεζούς.
Η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της αναδόχου εταιρείας έγινε στις 8/3/2023. Το έργο έχει προϋπολογισμό 4.465.000 ευρώ και στόχος ήταν να είναι έτοιμη 18 μήνες από την υπογραφή του εργολαβικού συμφωνητικού. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν κατέστη εφικτό και πλέον η ολοκλήρωση εκτιμάται για το 2025.
Η παλιά γέφυρα δεν θα κατεδαφιστεί, αλλά θα αποκατασταθεί ώστε να αξιοποιηθεί ως πεζογέφυρα, και θα αναδειχθεί ως μνημείο. Θα γίνουν εργασίες ανάπλασης του περιβάλλοντος χώρου, ενώ θα δημιουργηθούν και χώροι πρασίνου/ψυχαγωγίας.
Η υφιστάμενη γέφυρα άρχισε να κατασκευάζεται το 1896, ενώ εδώ και αρκετά χρόνια έχει κριθεί πως χρήζει αντικατάστασης λόγω των επικίνδυνων φθορών που φέρει.
Δημοσιεύθηκε στο carandmotor.gr




