Το IsthmosNews.gr είναι ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο ενημερωτικό site που
έχει ήδη καθιερωθεί στην Κορινθία και την Πελοπόννησο ως πηγή αξιόπιστης
και καθημερινής ενημέρωσης.
Με σύνθημα «Καθημερινή Ενημέρωση με Άποψη και Επίκεντρο τον Δημότη»,
προσφέρουμε έγκαιρα ρεπορτάζ, ειδήσεις και αφιερώματα για ό,τι συμβαίνει
στον τόπο μας — από την τοπική αυτοδιοίκηση και την οικονομία, μέχρι τον
πολιτισμό, τον τουρισμό και την κοινωνία.
Το κοινό μας είναι ενεργοί δημότες της Κορινθίας , της Πελοποννήσου που
μας εμπιστεύονται για να μένουν πάντα ενημερωμένοι.
Τα νέα της Κορινθίας & Πελοποννήσου δεν κοιμούνται ποτέ.
Και εσύ... γιατί να τα μαθαίνεις τελευταίος;
IsthmosNews.gr — Το site που έγινε καθημερινή σου συνήθεια.
Με εκτίμηση,
Η Ομάδα του isthmos News
Το μεγαλύτερο τεχνητό δάσος του κόσμου υλοποιείται σε μια προσπάθεια να ανακοπεί η εξάπλωση της ερήμου Γκόμπι.
Περισσότερο από τρεις φορές την έκταση της Κρήτης, συνολικά 26,3 εκατομμύρια στρέμματα, φτάνουν οι εκτάσεις των δασών και λιβαδιών που φύτεψε η Κίνα τους τελευταίους 12 μήνες, μια φιλόδοξη προσπάθεια για να ανακοπεί η εξάπλωση της ερήμου Γκόμπι στα βόρεια της χώρας.
Συνολικά 56 προγράμματα φύτευσης έχουν ξεκινήσει από τον Ιούνιο του 2023 στο πλαίσιο δημιουργίας του Μεγάλου Πράσινου Τείχους, το απέραντο τεχνητό δάσος που δημιουργεί η Κίνα από το 1978, αναφέρει το κρατικό πρακτορείο Xinhua.

Οι εκτάσεις πρασίνου δρουν ως ανεμοφράχτες που φρενάρουν τις αμμοθύελλες και προστατεύουν τα εδάφη από τη διάβρωση.
Όταν ολοκληρωθεί στα μέσα του αιώνα, το Μεγάλο Πράσινο Τείχος θα έχει συνολικό μήκος 4.800 χιλιομέτρων.
Μέχρι το 2009, το τεχνητό δάσος στη βόρεια Κίνα, το μεγαλύτερο του κόσμου, ξεπέρασε τα 500.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα, έκταση σχεδόν τετραπλάσια από την Ελλάδα.
Το Μεγάλο Πράσινο Τείχος δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από το 2050, ήδη όμως φέρνει αποτελέσματα: η έρημος Γκόμπι, η οποία μεγάλωνε κατά 10.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα ανά έτος τη δεκαετία του 1980, σήμερα συρρικνώνεται κατά περισσότερο από 2.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα τον χρόνο.
Η Κίνα είναι μια από τις χώρες που απειλούνται περισσότερο από την ερημοποίηση, ειδικά στα βόρεια, τα βορειοδυτικά και βορειοανατολικά, περιοχές γνωστές ως «οι τρεις βοριάδες».
Δημοσιεύθηκε στο dinfo.gr

Τελειώνει η πιο επικίνδυνη γέφυρα στην Ελλάδα -Πότε θα είναι έτοιμη η νέα, τι θα γίνει με την παλιά;
Πρόοδος έχει καταγραφεί στις εργασίες που αφορούν την κατασκευή της νέας γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας.
Προχωρά η κατασκευή της νέας γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας, ένα έργο που θα σημάνει την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και την αναβάθμιση των οδικών μεταφορών στο Δήμο Ευρώτα και τη Νότια Λακωνία.
Προ ολίγων ημερών στο εργοτάξιο βρέθηκε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην Περιφερειακή Ενότητα Λακωνίας. Ο κ. Πτωχός πραγματοποίησε αυτοψία στα υπό εξέλιξη έργα για τη νέα γέφυρα, όπου ολοκληρώνεται η φάση τοποθέτησης των μεταλλικών δοκών πάνω στις οποίες θα στηριχθεί το κατάστρωμα της γέφυρας.
Η νέα γέφυρα θα έχει μήκος 90 μ. και κατασκευάζεται σε απόσταση αναπνοής από την υφιστάμενη. Ο φορέας του καταστρώματος θα είναι σύμμικτος και θα αποτελείται από χαλύβδινες δοκούς ενσωματωμένες εντός οπλισμένου σκυροδέματος, σύμφωνα με τις προδιαγραφές.
Το κατάστρωμα θα έχει πλάτος 9 μ. και εκατέρωθεν αυτού προβλέπεται η κατασκευή δύο πεζοδρομίων πλάτους 2,10 μ. έκαστο, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη κυκλοφορία και των πεζών.
Επιπλέον, θα τοποθετηθεί η απαραίτητη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση, δηλαδή διαγραμμίσεις, στηθαία ασφαλείας και πινακίδες, με στόχο την απρόσκοπτη κυκλοφορία των οχημάτων και τη διασφάλιση της ομαλής συνύπαρξης με τους πεζούς.
Η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της αναδόχου εταιρείας έγινε στις 8/3/2023. Το έργο έχει προϋπολογισμό 4.465.000 ευρώ και στόχος ήταν να είναι έτοιμη 18 μήνες από την υπογραφή του εργολαβικού συμφωνητικού. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν κατέστη εφικτό και πλέον η ολοκλήρωση εκτιμάται για το 2025.
Η παλιά γέφυρα δεν θα κατεδαφιστεί, αλλά θα αποκατασταθεί ώστε να αξιοποιηθεί ως πεζογέφυρα, και θα αναδειχθεί ως μνημείο. Θα γίνουν εργασίες ανάπλασης του περιβάλλοντος χώρου, ενώ θα δημιουργηθούν και χώροι πρασίνου/ψυχαγωγίας.
Η υφιστάμενη γέφυρα άρχισε να κατασκευάζεται το 1896, ενώ εδώ και αρκετά χρόνια έχει κριθεί πως χρήζει αντικατάστασης λόγω των επικίνδυνων φθορών που φέρει.
Δημοσιεύθηκε στο carandmotor.gr

Πιστές στο ραντεβού τους για μία ακόμα χρονιά, οι πρώτες 47 νανόχηνες παρατηρήθηκαν το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου στα φιλόξενα λιβάδια της Λίμνης Κερκίνης στο Εθνικό Πάρκο Λίμνης Κερκίνης και μάλιστα κατά τον χρόνο της άφιξής τους. Μεταξύ των πουλιών είναι και o Mr Blue.

Σήμερα Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου, ο αριθμός τους αυξήθηκε σε 56 συνολικά πουλιά. Το επόμενο διάστημα αναμένονται περισσότερες αφίξεις. Όλος ο Ευρωπαϊκός πληθυσμός της νανόχηνας διαχειμάζει στο Εθνικό Πάρκο Λίμνης Κερκίνης και αν χρειαστεί (συνήθως λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας τροφής εξαιτίας πλημυρικών φαινομένων ή ξηρασίας), μπορεί να μετακινηθεί για 4 έως 30 ημέρες στο Δέλτα του Έβρου για να επιστρέψει αμέσως μετά στην Κερκίνη, από όπου στα τέλη Φεβρουαρίου ή στα τέλη Μαρτίου, ανάλογα με την χρονιά, θα ξεκινήσει το ταξίδι επιστροφής στις περιοχές αναπαραγωγής του στην βόρεια Νορβηγία. Ουσιαστικά οι νανόχηνες περνούν τη μισή τους ζωή στο Εθνικό Πάρκο Λίμνης Κερκίνης (περισσότερο χρόνο από οποιαδήποτε άλλη περιοχή ή χώρα).

Δημοσιεύθηκε στο Lake Kerkini National Park