Μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας έστειλαν οι γονείς της μικρής Όλγας, Μαίρη Μπάκα και Νίκος Κόλλιας, ενημερώνοντας για τις τελευταίες εξελίξεις μετά την επίσκεψή τους σε εξειδικευμένη κλινική του εξωτερικού.
Σύμφωνα με την ανάρτησή τους, η Όλγα υποβλήθηκε σε όλες τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, με τα αποτελέσματα να κρίνονται ιδιαίτερα ενθαρρυντικά από τους γιατρούς. Όπως αναφέρουν, η μικρή παρουσιάζεται πιο δυνατή και πιο σταθερή, γεγονός που γεμίζει την οικογένεια με αισιοδοξία για τη συνέχεια.
Παράλληλα, τροποποιήθηκε ο κηδεμόνας στήριξής της ώστε να καλύπτει τις ανάγκες της έως τον Σεπτέμβριο, οπότε και θα κατασκευαστεί ένας νέος, ειδικά προσαρμοσμένος στις απαιτήσεις της καθημερινότητάς της.
Η θεραπεία με κορτιζόνη θα συνεχιστεί, καθώς έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα ωφέλιμη για την κατάστασή της, ειδικά σε συνδυασμό με τις εξειδικευμένες θεραπείες που εφαρμόζονται μετά την εκπαίδευση που έλαβε η οικογένεια στην Κύπρο.
Ιδιαίτερα θετικά ήταν και τα αποτελέσματα της σπιρομέτρησης, με τους θεράποντες ιατρούς να εκτιμούν ότι στο μέλλον θα μπορούσε ακόμη και να αφαιρεθεί η τραχειοστομία. Ωστόσο, η οικογένεια αποφάσισε να παραμείνει προς το παρόν η υπάρχουσα κατάσταση, καθώς θα απαιτούνταν εναλλακτική αναπνευστική υποστήριξη από το στόμα.
Το σημαντικότερο νέο αφορά την έναρξη όλων των απαραίτητων διαδικασιών για χειρουργική επέμβαση στη σπονδυλική στήλη με σύγχρονες ιατρικές μεθόδους. Η επέμβαση στοχεύει στη βελτίωση της στάσης του σώματος της Όλγας, ώστε να μπορεί να κάθεται χωρίς κηδεμόνα στήριξης, ενώ παράλληλα θα αντιμετωπιστούν η λόρδωση και η σκολίωση, βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα ζωής της.
Παράλληλα, προγραμματίζεται διαδικτυακή συνάντηση μεταξύ ερευνητή από την Ολλανδία, της γιατρού που παρακολουθεί την Όλγα στη Γαλλία και της οικογένειας, προκειμένου να καθοριστούν τα επόμενα βήματα της έρευνας για τη θεραπεία της πάθησής της.
«Τη βοηθάμε με την τεχνολογία και ό,τι μέσα διαθέτουμε μέχρι να βοηθήσει πιο δραστικά η επιστήμη», ήταν το χαρακτηριστικό μήνυμα της γιατρού της, όπως μετέφεραν οι γονείς της.

Η οικογένεια ευχαρίστησε θερμά όλους όσοι βρίσκονται στο πλευρό τους, τονίζοντας ότι κάθε μήνυμα, προσευχή και πράξη συμπαράστασης τους δίνει δύναμη να συνεχίσουν τον δύσκολο αλλά ελπιδοφόρο αγώνα.
Τις επόμενες ημέρες η οικογένεια επιστρέφει από το εξωτερικό, ενώ ήδη προετοιμάζεται για δύο ακόμη σημαντικά ταξίδια τον Σεπτέμβριο. Ένα από αυτά θα πραγματοποιηθεί από τη Γαλλία προς την Ολλανδία, με σκοπό την επίσκεψη στο ερευνητικό κέντρο που συμμετέχει στην προσπάθεια για το μέλλον της μικρής Όλγας.
Με πίστη, ελπίδα και αισιοδοξία, η οικογένεια συνεχίζει τον αγώνα της, έχοντας στο πλευρό της χιλιάδες ανθρώπους που στηρίζουν την προσπάθεια της μικρής μαχήτριας.
———————————————————————————
Καθημερινή Ενημέρωση με Άποψη και Επίκεντρο τον Δημότη
IsthmosNews.gr — Το site που έγινε καθημερινή σου συνήθεια.