Η στοχευμένη εξωστρεφείς ενέργεια της Αντιδημάρχου Τουρισμού, Δήμητρας Τσουλουχά, αποσκοπή στη δυναμική και σύγχρονη προβολή της Κορίνθου ως τουριστικού προορισμού.
Μέσα από την πασχαλινή καμπάνια VisitCorinth_official, η Κόρινθος «ταξίδεψε» σε ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της Αττικής, το River West, προβάλλοντας την πόλη σε εκατοντάδες χιλιάδες Αθηναίους επισκέπτες!
Ενδεικτικά στοιχεία προβολής:
~450.000 επισκέπτες μηνιαίως
~2 ώρες μέση παραμονή
35-40 επαναλήψεις του βίντεο καθημερινά
Θερμές ευχαριστίες στο River West για τη στήριξη και τη φιλοξενία της καμπάνιας!