Σε συνέχεια της συμμετοχής του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου στο B2B Sales Workshop που διοργάνωσε η εταιρεία Respond On Demand, καταγράφηκε έντονο ενδιαφέρον από τουριστικά γραφεία για τον προορισμό μας και την ένταξή του σε πολυήμερα τουριστικά πακέτα σε συνδυασμό με την Αθήνα.
Στο πλαίσιο αυτό, τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες και προγραμμάτισαν ακόμη ένα ταξίδι εξοικείωσης (Fam Trip), για την ιδιοκτήτρια του Sleek Travel από το Λονδίνο, Smiita Mamtora, με στόχο την αναλυτική παρουσίαση και περαιτέρω γνωριμία με τις υποδομές του προορισμού μας.
Η κα Smiita Mamtora, κατόπιν ενδιαφέροντος που εκδήλωσε για τον προορισμό, φιλοξενήθηκε από τον LTO και πραγματοποίησε επιθεώρηση ξενοδοχειακών μονάδων (hotel inspection) που πληρούσαν τις προδιαγραφές που είχε θέσει, με σκοπό τη σύναψη εμπορικών συνεργασιών.
Παράλληλα, είχε την ευκαιρία να ζήσει εμπειρίες και δραστηριότητες που αναδεικνύουν τη μοναδικότητα της περιοχής. Τη φιλοξενούμενη υποδέχθηκαν και ξενάγησαν, εκ μέρους του LTO, η Γραμματέας κα. Ανδριάνα Ρεκουνιώτη και το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, κ. Δημήτρης Βλάσσης.
Το ταξίδι εξοικείωσης υποστηρίχθηκε χορηγικά από τις επιχειρήσεις: το Ξενοδοχείο Theoxenia, τον Όμιλο Comer με την Club Hotel Casino Loutraki και το Ουζερί Γιάννης, προσφέροντας υπηρεσίες φιλοξενίας και γευμάτων.