Εντυπωσιακά αποτελέσματα για τον Τουριστικό Οργανισμό Λουτρακίου και τον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, μέσα από μια σύγχρονη καμπάνια προβολής στα social media.
Το Λουτράκι γίνεται ξανά viral! Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου (L.T.O.), σε συνεργασία με τον Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, υλοποίησε πρόσφατα ένα στοχευμένο ταξίδι εξοικείωσης (press trip) με τη συμμετοχή δημοσιογράφων, content creators και influencers από τις πλατφόρμες Instagram και TikTok. Το αποτέλεσμα; Εκατομμύρια προβολές και χιλιάδες likes μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.
Μέσα σε λίγες μόνο ημέρες, το παραγόμενο περιεχόμενο σημείωσε εντυπωσιακή απήχηση, συγκεντρώνοντας 2.200.000 προβολές σε stories, 75.340 likes σε Instagram και TikTok, και 24 πρωτότυπες αναρτήσεις (posts & reels), αγγίζοντας συνολικά περισσότερους από 2.600.000 χρήστες.
Η καμπάνια ανέδειξε το Λουτράκι ως κορυφαίο προορισμό ευεξίας και lifestyle, ιδανικό για σύντομες ή πολυήμερες αποδράσεις κοντά στην Αθήνα. Μέσα από αυθεντικές εμπειρίες, εντυπωσιακά τοπία και υψηλού επιπέδου φιλοξενία, το Λουτράκι κέρδισε το ενδιαφέρον του σύγχρονου, δραστήριου κοινού των social media.
Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου συνεχίζει να επενδύει στρατηγικά σε εξωστρεφείς δράσεις και συνεργασίες, ενισχύοντας τη ψηφιακή ταυτότητα και το τουριστικό brand της περιοχής. Με μετρήσιμα και ποιοτικά αποτελέσματα, το Λουτράκι αποδεικνύει πως η σωστή ψηφιακή προβολή μπορεί να μετατρέψει έναν προορισμό σε διεθνές trend.
____________________________________________________________________
Καθημερινή Ενημέρωση με Άποψη και Επίκεντρο τον Δημότη
Facebook: IsthmosNews
Facebook: ΔΗμότης Της Κορινθίας
IsthmosNews.gr — Το site που έγινε καθημερινή σου συνήθεια.