Ξεκινά η δημοπράτηση του πρότυπου σχολικού γυμναστηρίου στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας – Ανακοίνωση από τον Υπουργό Χρίστο Δήμα
Η έναρξη της διαδικασίας δημοπράτησης για το έργο «Μελέτη και Κατασκευή – Προσθήκη Γυμναστηρίου στο 22ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας – Γιαννιτσάνικα» ανακοινώθηκε από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστο Δήμα, κατά τη σημερινή επίσκεψή του στο Δημαρχείο Καλαμάτας.
Το νέο σχολικό γυμναστήριο αποτελεί ένα έργο σύγχρονων προδιαγραφών, με στόχο να αποτελέσει πρότυπο για αντίστοιχες σχολικές αθλητικές εγκαταστάσεις σε όλη τη χώρα. Την υλοποίηση του έργου έχει αναλάβει η εταιρεία Κτιριακές Υποδομές Α.Ε., ενώ ο προϋπολογισμός του ανέρχεται στα 2,5 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Σύγχρονες υποδομές με βιοκλιματικό σχεδιασμό
Το νέο κλειστό σχολικό γυμναστήριο θα διαθέτει:
- αγωνιστικό χώρο καλαθοσφαίρισης και πετοσφαίρισης,
- κερκίδες,
- αποδυτήρια,
- χώρους διοίκησης και υποστήριξης,
- ιατρείο,
- πλήρη προσβασιμότητα για άτομα με αναπηρία,
- φωτοβολταϊκά συστήματα,
- σύγχρονες ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις,
- βιοκλιματικό σχεδιασμό με χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα,
- αναβαθμισμένο περιβάλλοντα χώρο.
Στόχος του έργου είναι να δημιουργηθεί μία ασφαλής, λειτουργική και ενεργειακά αποδοτική αθλητική εγκατάσταση, η οποία θα καλύπτει τις ανάγκες της σχολικής κοινότητας για τις επόμενες δεκαετίες.

Επίσκεψη σε σχολεία που ανακαινίζονται μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου»
Μετά την παρουσίαση του έργου, ο Υπουργός επισκέφθηκε σχολικές μονάδες της Μεσσηνίας όπου βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες ανακαίνισης μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου».
Συγκεκριμένα επισκέφθηκε:
- το 6ο Γυμνάσιο Καλαμάτας,
- το 5ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας,
- το 2ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας,
- το 1ο Δημοτικό Σχολείο Οιχαλίας (Μελιγαλά),
- το ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας.
Το πρόγραμμα αποτελεί τη μεγαλύτερη οργανωμένη παρέμβαση αναβάθμισης σχολικών υποδομών στη χώρα. Στη δεύτερη φάση του εντάσσονται 238 σχολεία σε 132 Δήμους, μέσω δωρεάς ύψους 100 εκατ. ευρώ από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες, ενώ τα έργα υλοποιούνται από την Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.
Στη Μεσσηνία συμμετέχουν συνολικά 12 σχολικές μονάδες, εκ των οποίων επτά ολοκληρώθηκαν στην πρώτη φάση και πέντε υλοποιούνται στη δεύτερη, με προϋπολογισμό περίπου 2,3 εκατ. ευρώ.
Οι εργασίες περιλαμβάνουν χρωματισμούς, ανακαίνιση χώρων υγιεινής, παρεμβάσεις προσβασιμότητας για ΑμεΑ, αναβάθμιση αύλειων χώρων και αθλητικών εγκαταστάσεων.

Χρίστος Δήμας: «Επένδυση στο μέλλον των παιδιών μας»
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι το νέο γυμναστήριο δεν αποτελεί απλώς μία ακόμη σχολική εγκατάσταση, αλλά ένα πρότυπο έργο υψηλής ενεργειακής απόδοσης και πλήρους προσβασιμότητας.
Όπως σημείωσε, στόχος του Υπουργείου είναι η συγκεκριμένη μελέτη να αποτελέσει πρότυπο και για την κατασκευή αντίστοιχων σχολικών γυμναστηρίων σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.
Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η αναβάθμιση των σχολικών υποδομών μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου» δημιουργεί ασφαλέστερα και ποιοτικότερα σχολικά περιβάλλοντα για μαθητές και εκπαιδευτικούς, χαρακτηρίζοντας τις επενδύσεις στην εκπαίδευση ως επένδυση στο μέλλον της χώρας.
Αθανάσιος Γιάνναρης: «Ένα νέο στολίδι για την Καλαμάτα»
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Κτιριακές Υποδομές Α.Ε., Αθανάσιος Γιάνναρης, ανέφερε ότι το νέο γυμναστήριο αποτελεί έργο υψηλής αισθητικής και σύγχρονου σχεδιασμού, αξιοποιώντας εκτεταμένες βιοκλιματικές εφαρμογές που περιορίζουν σημαντικά την ενεργειακή κατανάλωση.
Όπως δήλωσε, το νέο κλειστό γυμναστήριο αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τη Μεσσηνιακή πρωτεύουσα και σημαντική επένδυση για τη νέα γενιά.
IsthmosNews.gr – Ειδήσεις που κινούνται με ασφάλεια και υπευθυνότητα.
———————————————————————————
Καθημερινή Ενημέρωση με Άποψη και Επίκεντρο τον Δημότη
IsthmosNews.gr — Το site που έγινε καθημερινή σου συνήθεια.