Εθνική Στρατηγική για την Πρόληψη της Βίας και την Αντιμετώπιση της Παραβατικότητας Ανηλίκων

Παρουσιάστηκε σήμερα, Δευτέρα 5 Μαΐου στο Μέγαρο Μαξίμου, παρουσία του Πρωθυπουργού,  η Εθνική στρατηγική για τη βία και την παραβατικότητα των ανηλίκων.

Η βία κατά των παιδιών, όπως και η βία που εκπορεύεται από ανηλίκους, αποτελεί παγκόσμιο πρόβλημα δημόσιας υγείας που μπορεί να συμβαίνει στο σπίτι, στο σχολείο, στην κοινότητα και τα τελευταία χρόνια στο διαδίκτυο. Και ως φαινόμενο με έντονες κοινωνικές και πολιτισμικές αναφορές (έμφυλη και ενδοοικογενειακή βία, ρατσιστική βία, βίαιος εξτρεμισμός, οπαδική βία) δεν αντιμετωπίζεται στη ρίζα του με καταστολή, αλλά με πρόληψη και ενδυνάμωση του ευάλωτου.

Η Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια και κυρίως από το 2019, υλοποιεί ευρύ αριθμό πολιτικών έναντι όλων των μορφών βίας, που συμβάλλουν άμεσα ή έμμεσα στην προστασία των ανηλίκων. Στο σχεδιασμό αυτών των πολιτικών ενσωμάτωσε σύγχρονες αντιλήψεις για την πρόληψη, την προστασία των ανηλίκων, την υποστήριξη των θυμάτων, αλλά και την αποκατάσταση και την κοινωνική επανένταξη ανηλίκων παραβατών, δίνοντας έμφαση στην αξιοποίηση σύγχρονων μέσων, όπως τα τεχνολογικά εργαλεία (πλατφόρμα Stop Bullying, SafeYouth, Kids Wallet κ.α.).

Σήμερα, η χώρα μας διαθέτει ένα θεσμικό πλαίσιο που ακολουθεί τις διεθνώς παραδεδεγμένες γενικές αρχές και διαδικασίες της ποινικής δικαιοσύνης ανηλίκων

05-05-25 Η εθνική στρατηγική για την πρόληψη της βίας  και την αντιμετώπιση της παραβατικότητας ανηλίκων 2025- 2030 :  "Δίπλα στα παιδιά, απέναντι στη βία"

 

Αναλυτικά το σχέδιο ΕΔΩ 

Παρακολουθήστε την Διυπουργική Συνέντευξη Τύπου εδώ 

Μεγάλη διάκριση για την Κορινθία από ένα μεγάλο σχολείο, το Homo Educandus Αγωγή

Μια Ιστορική Διάκριση για την Κορινθία και το Homo Educandus Αγωγή!
 
Ο μαθητής της Β’ Λυκείου του σχολείου μας, Σωτήρης Τζαβούλης, πέτυχε κάτι πραγματικά μοναδικό: είναι ένας από τους 6 κορυφαίους μαθητές της Ελλάδας που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στη Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα 2025, η οποία θα διεξαχθεί στην Αυστραλία τον Ιούλιο!
 
Για πρώτη φορά στην ιστορία, μαθητής από την Κορινθία συμμετέχει στην κορυφαία αυτή παγκόσμια διοργάνωση. Αξιοσημείωτο είναι ότι πρόκειται για μαθητή της Β’ Λυκείου, γεγονός που κάνει την επιτυχία ακόμη πιο εντυπωσιακή.
 
Η επιτυχία του Σωτήρη είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, ταλέντου και αφοσίωσης — τόσο του ίδιου όσο και των εξαιρετικών εκπαιδευτικών μας Μιχάλη Μανδηλαρά και Τάσου Αναστασόπουλου, που τον καθοδήγησαν και τον ενέπνευσαν σ’ αυτό το σπουδαίο ταξίδι.
Είμαστε υπερήφανοι για τον Σωτήρη και για το εκπαιδευτικό μας δυναμικό.
 
Η διάκρισή του είναι απόδειξη της εκπαιδευτικής ποιότητας και της έμφασης στην αριστεία που χαρακτηρίζουν το Homo Educandus Αγωγή.
TSAFOYLIASSA
Η Κορινθία ταξιδεύει στην Αυστραλία μέσω του Σωτήρη.
 
Η Ελλάδα εκπροσωπείται από ένα παιδί της δικής μας οικογένειας.
Μπράβο Σωτήρη! Μπράβο κύριοι Μανδηλαρά και Αναστασόπουλε!
Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε ψηλά!
 

Orientum Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας| Tι είναι το Μάρκετινγκ και τι κάνει ένας Marketer;

Η ORIENTUM σε καθοδηγεί προς τις κατάλληλες σπουδές, ώστε να αναδείξεις τις δυνατότητές σου. Σε προσανατολίζει επαγγελματικά, για να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα.

 

Ζήσε την εμπειρία που θα σου αλλάξει τη ζωή!

Ενημερώσου: https://www.orientum.gr/

 
Γνωρίζεις πως το Μάρκετινγκ είναι στις top 3 ειδικότητες με ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση στην αγορά εργασίας, τις περισσότερες κενές θέσεις, και τις καλύτερες προοπτικές απασχόλησης για το μέλλον;
Μάθε τα πάντα γύρω από το Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών!
...το Πρώτο και Μοναδικό Πανεπιστημιακό Τμήμα στο κορυφαίο αυτό αντικείμενο που μόνο πέρσι 60% περισσότεροι μαθητές το δήλωσαν 1η επιλογή στο μηχανογραφικό τους σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και... άγγιξε την κορυφή!
Τώρα και εσύ...spoudasemarketing

Σπούδασε το αύριο Μαρκετινγκ & Επικοινωνια

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΑΤΩΝΤΑΣ  ΕΔΩ

 

Orientum Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας - Πανελλήνιες 2025: 2+1 Επαγγέλματα του 2030 που δεν πρέπει να αγνοήσεις!

Η Ελένη Αλπανίδου,Orientum Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας, παρουσιάζει τα επαγγέλματα που θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια.
Σε μια εποχή ραγδαίων αλλαγών, η σωστή πληροφόρηση είναι το πρώτο βήμα για στοχευμένες επιλογές σπουδών και σταδιοδρομίας.
Αναλύουμε ρόλους όπως:
• Ειδικός Τεχνητής Νοημοσύνης
• Αναλυτής Big Data
• Επαγγελματίας Ψηφιακού Μάρκετινγκ
• Υπολογιστικός Γλωσσολόγος
και πολλά ακόμη, που αναμένεται να γνωρίσουν ραγδαία ανάπτυξη ως το 2030.
 
Καθώς οι μαθητές της Γ’ Λυκείου προετοιμάζονται για τις Πανελλήνιες 2025, ένα από τα βασικά ερωτήματα που τους απασχολεί είναι το ποια επαγγέλματα θα έχουν μέλλον την επόμενη δεκαετία. Η Πληροφορική, η Τεχνητή Νοημοσύνη και το Internet of Things αναδεικνύονται σε τομείς-κλειδιά που αλλάζουν ριζικά την αγορά εργασίας. Όπως αποκάλυψε αποκλειστικά στο ipaidia.gr η Ελένη Αλπανίδου, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας της Orientum, τα επαγγέλματα του AI Specialist και του IoT Specialist θα βρίσκονται στην αιχμή της ζήτησης το 2030, διαμορφώνοντας το τοπίο της νέας επαγγελματικής πραγματικότητας. Πρόκειται για ειδικότητες που απαιτούν εξειδικευμένες δεξιότητες και υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας, αλλά παράλληλα προσφέρουν σταθερότητα, καινοτομία και επαγγελματική προοπτική σε όσους τις επιλέξουν.

Διαβάστε Αναλυτικά το άρθρο : Πανελλήνιες 2025: Τα 2+1 επαγγέλματα του 2030

Σοφία Ζαχαράκη | 25.000 αιτήσεις υποβλήθηκαν για εισαγωγή σε Πρότυπα, Πειραματικά, Δημόσια Ωνάσεια και Εκκλησιαστικά Σχολεία

Τις 25.000, περίπου, έφτασαν οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.), στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (ΔΗΜ.Ω.Σ.), στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Π.Ε.Σ.) και στα Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) για το έτος 2025-2026, γεγονός που καταδεικνύει την ευρεία και διαρκώς αυξανόμενη αποδοχή του θεσμού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από τον έλεγχο των αιτήσεων από την αρμόδια επιτροπή του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού προκύπτει ότι έχουν κατατεθεί 24.817 αιτήσεις οι οποίες αφορούν:

  • 9.056 αιτήσεις για 1.775 θέσεις σε Πρότυπα Σχολεία της χώρας.
  • 3.274 αιτήσεις για 1.166 θέσεις σε Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία της χώρας.
  • 328 αιτήσεις για 380 θέσεις σε Πρότυπα Εκκλησιαστικά σχολεία της χώρας.
  • 12.159 αιτήσεις για 3.134 θέσεις σε Πειραματικά σχολεία της χώρας.

Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων πραγματοποιήθηκε μέσω του  παρακάτω συνδέσμου:

https://depps.eservices.minedu.gov.gr/,

ο οποίος  παρέμεινε ανοιχτός έως και τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 και ώρα 13:00.

Ενημερώνονται οι μαθητές, γονείς και κηδεμόνες, οι οποίοι υπέβαλαν αίτηση για εισαγωγή σε  Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ.,  Π.Ε.Σ. και ΠΕΙ.Σ. για τα εξής:

  • Ολοκληρώθηκε η υποβολή αιτήσεων για την εισαγωγική τάξη ενός Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ.,  Π.Ε.Σ. και ΠΕΙ.Σ.  μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
  • Τα Πειραματικά και τα Πρότυπα Σχολεία ανά Περιφέρεια Εκπαίδευσης και βαθμίδα καθώς και την μεταξύ τους διασύνδεση μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο:

https://depps.minedu.gov.gr/?page_id=7572

  • Πληροφορίες για τις προσφερόμενες θέσεις στην εισαγωγική τάξη κάθε Προτύπου ή Πειραματικού Σχολείου μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο:

https://depps.minedu.gov.gr/?p=13041

  • Τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία ανά Περιφέρεια Εκπαίδευσης και βαθμίδα μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο:

https://dedimos.minedu.gov.gr/

  • Πληροφορίες για τις προσφερόμενες θέσεις στην εισαγωγική τάξη κάθε Δημόσιου Ωνάσειου Σχολείου μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο:

https://dedimos.minedu.gov.gr/

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι:

  • Η ημερομηνία διεξαγωγής της δημόσιας κλήρωσης για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία και της απόδοσης του τυχαίου αριθμού προτεραιότητας, για τη ρύθμιση των ισοβαθμιών στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ., είναι η Παρασκευή 2 Μαΐου 2025.

Πληροφορίες παρέχονται στις ιστοσελίδες:

https://depps.minedu.gov.gr/  και https://dedimos.minedu.gov.gr/

  • Η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία και εισαγωγή στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία είναι το

Σάββατο 3 Μαΐου 2025.

  • Η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων και γνώσεων για εισαγωγή στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία είναι η

Κυριακή 4 Μαΐου 2025.

Οι γονείς μπορούν να λαμβάνουν την πληροφόρηση για την διαδικασία και τις οδηγίες για τις εξετάσεις από την σελίδα υποβολής των αιτήσεων καθώς και από τις παραπάνω ιστοσελίδες, επίσης θα ενημερωθούν με SMS πριν την διεξαγωγή των εξετάσεων για τον εξαψήφιο κωδικό του μαθητή και το εξεταστικό κέντρο 4 ημέρες πριν την διεξαγωγή τους..

Εγγραφές στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τη νέα χρονιά

Ξεκίνησαν από σήμερα, Πέμπτη 10 Απριλίου, οι αιτήσεις εγγραφής για τα νέα προγράμματα Σπουδών όσων επιθυμούν να φοιτήσουν στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π.) το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026.

Οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές μπορούν να επιλέξουν το πρόγραμμα σπουδών της επιλογής τους μέσα από μια ευρεία λίστα με 9 Προπτυχιακά, 1 Ειδικό και 62 Μεταπτυχιακά Προγράμματα με καταληκτική προθεσμία υποβολής αίτησης την 30η Ιουνίου.

Με αξιοποίηση των δυνατοτήτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, το Ε.Α.Π. προσφέρει ευέλικτες σπουδές, δίνοντας τη δυνατότητα σε φοιτητές να σπουδάζουν «όταν, όπου και όπως θέλουν».Όλα τα προγράμματα καθώς και οι αντίστοιχες Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις, διεξάγονται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως, μέσω του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος του Ε.Α.Π.. Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν την αίτησή τους αποκλειστικά ηλεκτρονικά, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Ε.Α.Π. Για την εισαγωγή των φοιτητών/τριών θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Τα Προγράμματα Σπουδών του Ε.Α.Π. έχουν σχεδιαστεί με βάση τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς εργασίας και έχουν στόχο την ενίσχυση της καινοτομίας. Παρέχουν εκπαίδευση υψηλής ποιότητας, προσβάσιμη σε όλους, ανεξαρτήτως γεωγραφικής θέσης ή επαγγελματικών υποχρεώσεων.

Οι υποψήφιοι/ες οφείλουν να διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα και δικαιολογητικά (όπως απολυτήριο Λυκείου ή προπτυχιακό τίτλο σπουδών), τα οποία πρέπει να έχουν αποκτήσει και να μπορούν να προσκομίσουν έως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων. Η ανακοίνωση των πρώτων εισαχθέντων θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιουλίου 2025.

Για να ενημερωθείτε για τα δικαιολογητικά εγγραφής πατήστε εδώ.

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στο www.dnews.gr

Δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια χρηματοοικονομικής ανθεκτικότητας από το WHEN

Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός WHEN και η Alpha Bank, διοργανώνουν στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας εταιρικής κοινωνικής ευθύνης IQonomy τον νέο κύκλο επιμορφωτικών σεμιναρίων “Μαθήματα Οικονομίας“.

Ο 9μηνος κύκλος επιμόρφωσης απευθύνεται σε γυναίκες άνω των 18 ετών και έχει ως στόχο την ανάπτυξη της χρηματοοικονομικής τους ανθεκτικότητας, την εξοικείωσή τους με βασικές αρχές χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων που θα τις βοηθήσουν να διαχειριστούν το οικονομικό τους μέλλον με αυτοπεποίθηση.

Μέσα από μηνιαία διαδραστικά σεμινάρια και ενδιάμεσες ομαδικές συναντήσεις, οι συμμετέχουσες θα έρθουν σε επαφή με πρακτικά εργαλεία και στοχευμένες δραστηριότητες, και θα μάθουν να οργανώνουν καλύτερα τα οικονομικά τους, να αποταμιεύουν με βιώσιμο τρόπο, να αυξάνουν τα έσοδα και να μειώνουν τα έξοδά τους. 

Θα εξοικειωθούν επίσης με τη σημασία του μακροπρόθεσμου οικονομικού σχεδιασμού και τις βασικές αρχές των επενδύσεων, και θα διερευνήσουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να επικοινωνήσουν και να διαπραγματευτούν πιο αποτελεσματικά για τα οικονομικά θέματα με τα άτομα του περιβάλλοντός τους.

Τα σεμινάρια θα παραδίδονται από έμπειρες εκπαιδεύτριες που έχουν επιμορφωθεί στις βασικές αρχές της θεματικής από το WHEN, και θα περιλαμβάνουν πολύτιμο υλικό που έχει διαμορφωθεί από τον οργανισμό για την ενίσχυση της χρηματοοικονομικής ανθεκτικότητας των γυναικών.

Ακολουθεί το πρόγραμμα των σεμιναρίων, τα οποία θα πραγματοποιούνται διαδικτυακά, μια Τετάρτη τον μήνα, έως και τον Φεβρουάριο του 2026. Καθώς οι θέσεις είναι περιορισμένες, δήλωσε συμμετοχή μόνο αν πιστεύεις ότι μπορείς να δεσμευτείς αρκετά ώστε να καλύψεις το 80% του χρόνου που απαιτείται.

Το πρόγραμμα

  • Η προσωπική μου σχέση με τα χρήματα | 14/5/25, 17.30-20.00
  • Οργάνωση οικονομικών πληροφοριών | 11/6/25, 18.00-20.00
  • Κατάρτιση και παρακολούθηση προϋπολογισμού | 9/7/25, 18.00-20.00
  • Αποταμίευση & Mακροπρόθεσμος οικονομικός σχεδιασμός | 10/9/25, 18.00-20.00
  • Μείωση εξόδων & Αύξηση εσόδων | 8/10/25, 18.00-20.00
  • Ασφάλιση, φορολογία & κληρονομικά | 12/11/25, 18.00-20.00
  • Πίστωση και χρέος | 10/12/25, 18.00-20.00
  • Επενδύσεις | 14/1/26, 18.00-20.00
  • Ο ρόλος των άλλων | 11/2/26, 18.00-20.00

Διάβασε περισσότερα για τις θεματικές εδώ.

ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΩΣ ΤΙΣ 21/4!

Οι συμμετέχουσες θα ειδοποιηθούν μέχρι τις 5 Μαϊου.

Το πρόγραμμα «Μαθήματα Οικονομίας» υλοποιείται από το WHEN για τρίτη χρονιά. Στον προηγούμενο κύκλο, το 64% των συμμετεχουσών δήλωσε ότι αυξήθηκε η αυτοπεποίθησή τους όταν χρειάζεται να πάρουν μια οικονομική απόφαση που αφορά εκείνες ή/και την οικογένειά τους, ενώ το ποσοστό των συμμετεχουσών που αξιολόγησαν τις γνώσεις τους στη διαχείριση των οικονομικών τους ως ‘Αρκετά’ ή ‘Πολύ’ ικανοποιητικές αυξήθηκε κατά 65% σε σχέση με την αρχή του προγράμματος.

Περισσότερες πληροφοίες εδώ.

Γονείς ενημερώστε τα παιδιά σας από νωρίς και μάθετέ τους να ΜΗΝ

Γονείς ενημερώστε τα παιδιά σας από νωρίς και μάθετέ τους να ΜΗΝ:
εμπιστεύονται και συναντούν άτομα που γνώρισαν στο διαδίκτυο
δημοσιεύουν φωτογραφίες-βίντεο που ίσως τα φέρουν σε δύσκολη θέση στο μέλλον
κοινοποιούν φωτογραφίες στις οποίες φαίνεται το σπίτι, το σχολείο και μέρη που επισκέπτονται συχνά
 
ΜΕΙΝΕΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ

Σοφία Ζαχαράκη | Επιπλέον 3 εκατ. ευρώ για τεχνολογικό εξοπλισμό σε όλες τις Διευθύνσεις της χώρας

Σοφία Ζαχαράκη στους Διευθυντές Α΄θμιας και Β΄θμιας Εκπαίδευσης: Σας εμπιστεύομαι – Βάζοντας όλοι τα δυνατά μας θα είμαστε πανέτοιμοι για τη νέα σχολική χρονιά – Επιπλέον 3 εκατ. ευρώ για τεχνολογικό εξοπλισμό σε όλες τις Διευθύνσεις της χώρας

Στην επιλογή Προϊσταμένων Εκπαιδευτικών Θεμάτων θα προχωρήσει, άμεσα, το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, όπως ανακοίνωσε η Υπουργός, Σοφία Ζαχαράκη στους Διευθυντές και Διευθύντριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατά τη συνάντηση εργασίας που πραγματοποιήθηκε στο ΥΠΑΙΘΑ, όπου και ανακοίνωσε πρόσθετη χρηματοδότηση 3 εκατ. ευρώ για την διάθεση νέου ηλεκτρονικού εξοπλισμού σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Η Υπουργός, απευθυνόμενη στους Δ/ντές Α΄θμιας και  Β΄θμιας Εκπαίδευσης, δεσμεύθηκε ότι το Υπουργείο θα προχωρήσει άμεσα στην επιλογή Προϊσταμένων Εκπαιδευτικών Θεμάτων, ενώ έχει δώσει ήδη εντολή για να  προχωρήσει η προμήθεια σταθερού ηλεκτρονικού εξοπλισμού για τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε από την Υπουργό, στον καλύτερο και έγκαιρο προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς και προανήγγειλε τη μείωση της διδακτική ύλης.

«Σας εμπιστεύομαι, έχουμε περάσει μαζί τα δύσκολα της πανδημίας» τόνισε χαρακτηριστικά η Σοφία Ζαχαράκη υπογραμμίζοντας ότι «είναι η κρίσιμη στιγμή να κάνουμε τον σωστό προγραμματισμό, να έχουμε την όσο το δυνατόν, καλύτερη εικόνα των κενών και να προετοιμαστούμε για την επόμενη χρονιά».  

Αναφορικά με τη μείωση της διδακτικής ύλης, η Υπουργός επεσήμανε χαρακτηριστικά ότι «ήδη υπάρχει μια πρωτοβουλία από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ώστε να έχουμε μια πρόταση μείωσης. Όχι προφανώς άκριτα αλλά μετά από ουσιαστική έρευνα. Πρέπει να κάνουμε αυτή την επιλογή για να μπορούν τα παιδιά να αντιλαμβάνονται και να αφομοιώνουν πολύ καλύτερα την διδακτέα ύλη».

zaxarakipanepi

Η Σοφία Ζαχαράκη, κατά τη συνάντησή της με τους ΔΠΕ και ΔΔΕ αφού άκουσε με προσοχή τα θέματα που τέθηκαν, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά, καθώς και τις προτάσεις τους και υπογράμμισε το σεβασμό και την αμέριστη εμπιστοσύνη της προς το θεσμό των Διευθυντών Εκπαίδευσης, εκφράζοντας την πεποίθησή της ότι θα επιτελέσουν το έργο τους με αφοσίωση και ευσυνειδησία, έχοντας πλήρη επίγνωση του κρίσιμου ρόλου τους ως θεμελιώδεις κρίκοι σε μια αλυσίδα που διασφαλίζει την ποιοτική διαφορά στην εκπαίδευση.

«Θέλουμε να ξέρετε ότι δεν είστε μόνοι σας σε ένα γραφείο» δήλωσε χαρακτηριστικά η Υπουργός στους Δ/ντές Εκπαίδευσης, τονίζοντας ότι «το Υπουργείο κι εγώ είμαστε δίπλα σας αναγνωρίζοντας την αποστολή σας. Αναλαμβάνοντας την ευθύνη επίλυσης παλαιών προβλημάτων και αντιμετώπισης των σύγχρονων προκλήσεων».

Ως προς το ζήτημα που αφορά στη διαμόρφωση του χάρτη των σχολείων και στην ορθολογική κατανομή του μαθητικού δυναμικού, η Σοφία Ζαχαράκη, αναγνώρισε ότι είναι συνεχώς επίκαιρο και ότι το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας ενδέχεται να  επιδεινώσει την παρούσα κατάσταση αυξάνοντας τις πιέσεις από τις τοπικές κοινωνίες. Τόνισε, όμως, ότι το στοίχημα της έγκαιρης οργάνωσης της νέας σχολικής χρονιάς πρέπει να αντιμετωπιστεί με γνώμονα την εφαρμογή της νομοθεσίας, με λελογισμένες επιλογές και έναν ρεαλιστικό χρονοπρογραμματισμό.

Το θέμα της απλοποίησης της γραφειοκρατίας και των διαδικασιών, ιδιαίτερα στην αξιολόγηση, τέθηκε και από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, όπως είχε συμβεί και στη συνάντηση με τους Επόπτες και Περιφερειακούς Επόπτες. Η Υπουργός διαβεβαίωσε ότι γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες ώστε η αξιολόγηση να γίνει πιο γρήγορη και  ευέλικτη παραμένοντας, όμως, ουσιαστική και προσανατολισμένη στην ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου.

«Πιστεύουμε στην αξιολόγηση διότι πιστεύουμε στις δυνάμεις μας» υπογράμμισε χαρακτηριστικά η Σοφία Ζαχαράκη και συνέχισε «το λέω στον εκπαιδευτικό και στο άξιο στέλεχος της εκπαίδευσης. Μπορούμε να τα καταφέρουμε και σίγουρα κάποια άνθρωποι, χρειάζονται, αυτή τη στιγμή, την επιμόρφωση», ανέφερε η Υπουργός. Στους μόνιμους διορισμούς αναφέρθηκε η Υπουργός, επισημαίνοντας ότι «έχουμε πάνω από 35.000 διορισμούς, κάνοντας πράξη τη δέσμευση της Κυβέρνησης. Έχουμε περισσότερους διορισμούς, περισσότερους μόνιμους άξιους εκπαιδευτικούς».

Η Σοφία Ζαχαράκη, αναγνώρισε την ευρεία ποικιλία δράσεων, σχολικών δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων που διαχειρίζονται οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, τη συνεργασία τους με την τοπική κοινωνία και τους δήμους, καθώς και την υλοποίηση ευρωπαϊκών και διεθνών προγραμμάτων, τα οποία συνιστούν σημαντικό έργο για την εξωστρέφεια των σχολείων μας. Παράλληλα, αναγνώρισε τις σύγχρονες προκλήσεις, όπως θέματα ενδοσχολικής βίας, εθισμού, σωστής χρήσης κινητού και ηλεκτρονικών μέσων, τα οποία είναι σημαντικό να αντιμετωπίζονται από σχολεία, στελέχη και εκπαιδευτικούς με κατάλληλη επιμόρφωση.

Η Υπουργός, επεσήμανε, χαρακτηριστικά ότι οι νέοι θεσμικοί ρόλοι των Συμβούλων Εκπαίδευσης, των Εποπτών και Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας διαμορφώνουν ένα πιο σύνθετο τοπίο συνεργασιών, το οποίο απαιτεί σαφή περιγραφή ρόλων και την καταγραφή τους σε ένα επικαιροποιημένο και ολοκληρωμένο καθηκοντολόγιο, ώστε να διασαφηνιστούν οι ρόλοι και να απαλείφονται τυχόν αλληλοεπικαλύψεις αρμοδιοτήτων.   

Κατά τη συνάντηση εργασίας,  αναδείχθηκε από τους Διεθυντές Α΄θμιας και Β΄θμιας Εκπαίδευσης ως μείζον ζήτημα η υποστελέχωση και η έλλειψη χρηματοδότησης των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. Η Υπουργός δεσμεύτηκε να αποκωδικοποιήσει τα αιτήματα και να εξετάσει προσεκτικά τα θέματα διοικητικής και οικονομικής φύσεως με βάση την κοινή παραδοχή ότι οι πιστώσεις είναι συγκεκριμένες.

Στη συνάντηση εργασίας, παρέστησαν ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, Γιάννης Κατσαρός, οι Γενικοί Διευθυντές και Διευθύντριες της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας (ΠΕ) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ), Μαρία Δόκου, της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΠΕ και ΔΕ, Γεωργία Προκοπιάδου, της Γενικής Διεύθυνσης Διεθνών και Ευρωπαϊκών Θεμάτων, Παναγιώτης Πασσάς.

Χαιρετισμούς απηύθυναν ο Γενικός Γραμματέας ΠΕ, ΔΕ, και Ειδικής Αγωγής, Γιάννης Κατσαρός, ο οποίος έκανε μία αναδρομή της συνεργασίας του Υπουργείου με τους 

Διευθυντές Εκπαίδευσης και καθόρισε το πλαίσιο και τα κύρια θέματα της συνάντησης. Στη συνέχεια, απηύθυναν χαιρετισμούς οι Γενικές Διευθύντριες, Μαρία Δόκου και Γεωργία Προκοπιάδου καθώς και η Διευθύντρια  του Αυτοτελούς Τμήματος Ιδιωτικής Εκπαίδευσης, Παναγιώτα Ρούνη.

Ακολούθησε συζήτηση των εκπροσώπων των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι ανέλυσαν σημαντικά θέματα από το πολυσχιδές έργο των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Τα θέματα αφορούσαν στις μεταβολές των σχολικών μονάδων, στην κατανομή του μαθητικού δυναμικού, στη δημιουργία τμημάτων και στην οργάνωση της νέας σχολικής χρονιάς, στο διοικητικό έργο και στη στελέχωση των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, στη συνεργασία με τους Συμβούλους Εκπαίδευσης, τους Επόπτες Ποιότητας Εκπαίδευσης, στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και στην αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, στη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού (διορισμοί, προσλήψεις, τοποθετήσεις, τοπικές προσκλήσεις), στις σχολικές δραστηριότητες, σχολικές εκδρομές και αθλητικές εκδηλώσεις, και, φυσικά, εκπαιδευτικά θέματα, όπως η ενταξιακή εκπαίδευση, η διαχείριση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, καθώς και η συνεργασία με γονείς και την τοπική κοινωνία.

 

Δημοσιεύθηκε στο Σοφία Ζαχαράκη στους Διευθυντές Εκπαίδευσης: «Έτσι θα προχωρήσουμε τη νέα σχολική χρονιά» - «Μειώνουμε τη διδακτική ύλη» | Alfavita

Κυκλοφόρησε το επετειακό «ΠΑΜΕ... ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ 2025» | Το βιβλίο – οδηγός σπουδών - Εναλλακτικές Καριέρες

20 χρόνια: «ΠΑΜΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ»

Το επετειακό «ΠΑΜΕ... ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ 2025» από τους Σπύρο Μιχαλούλη και Νίκο Παυλάκο είναι εδώ για  να βοηθήσει χιλιάδες μαθητές και γονείς στην επιλογή των σπουδών τους.

Το επετειακό «ΠΑΜΕ... ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ 2025» αποτελεί μια ολοκληρωμένη προσπάθεια αναλυτικής παρουσίασης όλων των τμημάτων του ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ και σύνδεσής τους με την αγορά εργασίας.

Το βιβλίο – οδηγός σπουδών απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου, σε φοιτητές, σε γονείς αλλά και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς και καθηγητές προσφέροντας έγκυρες και πλήρεις πληροφορίες για το ακριβές αντικείμενο των σχολών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων.

Ο στόχος είναι διπλός:

Α

Πληροφόρηση για όλες τις σχολές της Τριτοβάθμιας – Ομάδες Σχολών. Μέσα από το βιβλίο μας θα αντιληφθείτε καλύτερα την φυσιογνωμία των τμημάτων που σας ενδιαφέρουν (μαθήματα, εργαστήρια, εργασιακά δικαιώματα, μεταπτυχιακά) αλλά και τους στόχους που πρέπει να θέσετε για να μπορέσετε να εισαχθείτε σε αυτά (Βάσεις, Θέσεις, Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής κ.ά.). Θα βρείτε ακόμα χρήσιμες συμβουλές για τα Μηχανογραφικά, πληροφορίες για Ειδικές Κατηγορίες Υποψηφίων (5% σοβαρές παθήσεις, αθλητές με διάκριση) κ.ά.

Β

Διασύνδεση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας. Μέσα στο βιβλίο μας παρουσιάζονται οι εναλλακτικές καριέρας (πυραμίδες) ώστε να δείτε πώς με την επιλογή του κατάλληλου μεταπτυχιακού μπορείτε να οδηγηθείτε σε διαφορετικούς τομείς στην αγορά εργασίας και να αυξήσετε την πιθανότητα να βρείτε εργασία. Μπορείτε ακόμα να βρείτε Πληροφορίες για Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ελλάδα, την βιβλιογραφική έρευνα της εταιρείας μας για τα Επαγγέλματα του 2030, Έρευνα Μισθών 2024, την δεκαετή Έρευνα για τα Επαγγελματικά Ενδιαφέροντα των Ελλήνων μαθητών/τριών της Orientum κ.ά

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Όλα τα τμήματα του μηχανογραφικού δελτίου

Νέο Σύστημα Πανελλαδικών Εξετάσεων

Επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων

Εναλλακτικές Καριέρες

Ενδεικτικά Μαθήματα σχολών

Πανεπιστήμιο Κύπρου

Πιστοποιημένα προγράμματα σπουδών από την ΕΘΑΑΕ

Πίνακες Στατιστικών στοιχείων

Διασύνδεση με τη αγορά εργασίας

Μεταπτυχιακά προγράμματα

Ειδικές κατηγορίες υποψηφίων

Αντιστοιχίες Μετεγγραφών

Επαγγελματικά Λύκεια

Συμβουλές για τη σωστή συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου

Πληροφορίες για Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ελλάδα

Τα 10 πιο υψηλόβαθμα & χαμηλόβαθμα τμήματα ανά Ε.Π.

Πληροφορίες για Σπουδές Εκτός Πανελλαδικών

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Μια πορεία γεμάτη γνώση, όνειρα και επιτυχίες.
Με μεγάλη ευγνωμοσύνη, σας παρουσιάζουμε την επετειακή έκδοση του 2025, αφιερωμένη σε όλους εσάς που μας στηρίζετε και μας εμπνέετε όλα αυτά τα χρόνια.
Μαζί, συνεχίζουμε το ταξίδι προς το μέλλον.Ας γιορτάσουμε μαζί!
 
Παραγγείλτε το πρώτοι εδώ : https://www.orientum.gr/el/pame-panepistimio-2025
 

Χρυσό βραβείο στην ομάδα ρομποτικής του 2ου γυμνασίου Ξυλοκάστρου

Η νεοσύστατη Ομάδα Ρομποτικής του 2ου Γυμνασίου Ξυλοκάστρου XylokastroMars Rover αποτελούμενη από τους εξής μαθητές/τριες:
1) Γιαννακούλια Βασιλική
2) Γιάνου Ζωή-Βλασία
3) Ζαφείρη Αλέξανδρο - Ιωάννη
4) Σαλλή Σοφία
5) Τσεκούρα Σίλια
και τους Εκπαιδευτικούς – Προπονητές:
1)Αθανασόπουλο Παναγιώτη
2) Μπρίτσα Χαρίλαο
διακρίθηκε στην πρώτη της προσπάθεια με Χρυσό Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2025 που πραγματοποιήθηκε στο Κλειστό Γυμναστήριο Νεάπολης Λάρισας στις 23 Μαρτίου 2025 στην κατηγορία Οpen Γυμνασίου- Λυκείου με θέμα: Μπορούμε να επιβιώσουμε στον Άρη;
 
robotiki xylok
Η διάκρισή της αυτή της έδωσε δικαίωμα συμμετοχής στα προκριματικά της Παγκόσμιας Ολυμπιάδας Ρομποτικής WRO2025. Οι ομάδες που διακρίθηκαν
με χρυσό βραβείο θα διαγωνιστούν μεταξύ τους τον Ιούνιο του 2025 και οι δύο καλύτεροι θα αποτελέσουν τους εκπροσώπους της χώρας μας στην
επόμενη Ολυμπιάδα που θα φιλοξενήσει η Σιγκαπούρη τον Νοέμβριο του 2025.
 
Άξιοι μαθητές/τριες και Εκπαιδευτικοί-Προπονητές που με ελάχιστα μέσα και μεγάλο ανταγωνισμό στην πρώτη τους προσπάθεια κατάφεραν το ακατόρθωτο.

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τα Πρότυπα, Δημόσια Ωνάσεια, Πρότυπα Εκκλησιαστικά και Πειραματικά Σχολεία.

Sofia Zacharaki Αρχίζει σήμερα, Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων, από τον ο/η γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών, στο Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια), Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (Γυμνάσια-Λύκεια) και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια).

Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα γίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://depps.eservices.minedu.gov.gr/

ο οποίος και θα παραμείνει ανοιχτός για την υποβολή των αιτήσεων έως και τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 και ώρα 13:00.

Επίσης, στον σύνδεσμο βρίσκονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν στις διαδικασίες εισαγωγής στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ΠΕΙ.Σ. καθώς και αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων.

Ο/Η γονέας ή ο/η κηδεμόνας ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών/τριών κατά την υποβολή της αίτησής του/της, μπορεί να συμπληρώνει το κινητό του/της τηλέφωνο, στο οποίο θα λάβει τα εξής ενημερωτικά γραπτά μηνύματα (SMS):

α. για το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα διαγωνισθεί ο /η υποψήφιος/α και τον κωδικό της αίτησής του/της καθώς και για τα αποτελέσματα των Π.Σ., των ΔΗΜ.Ω.Σ., των Π.Ε.Σ. (2 μηνύματα),

β. για τα αποτελέσματα της κλήρωσης των ΠΕΙ.Σ. (1 μήνυμα).

Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να είναι υποψήφιος/α σε έως 2 Π.Σ. (Γυμνάσια-Λύκεια), ή/και 1 ΔΗΜ.Ω.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο), ή/και 1 Π.Ε.Σ. (Γυμνάσιο-Λύκειο) και έως 1 ΠΕΙ.Σ. (Νηπιαγωγείο-Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο) ταυτόχρονα. Αν έχουν επιλεγεί περισσότερες της μιας σχολικές μονάδες (Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ.) δηλώνεται η σειρά προτίμησης στο Π.Σ.Α.Ε. για τη φοίτηση σε αυτές. Από τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες που έχουν δηλωθεί επιλέγεται επίσης ένα (1) από τα Π.Σ. ή το ΔΗΜ.Ω.Σ. ή το Π.Ε.Σ., στο οποίο ο/η υποψήφιος/α μαθητής/τρια επιθυμεί να είναι επιλαχών/ούσα, σε περίπτωση μη επιτυχίας σε καμία από τις επιλογές του. Σε περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια είναι επιτυχών/ούσα σε ένα από τα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ., Π.Ε.Σ. και ταυτόχρονα σε ΠΕΙ.Σ. θα πρέπει να δηλωθεί εκ των υστέρων η επιλογή μεταξύ των δύο σχολικών μονάδων επιτυχίας με υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα.

edepps

Υπενθυμίζεται ότι:

  • η ημερομηνία διεξαγωγής της δημόσιας κλήρωσης για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία και της απόδοσης του τυχαίου αριθμού προτεραιότητας, για τη ρύθμιση των ισοβαθμιών στα Π.Σ., ΔΗΜ.Ω.Σ. και Π.Ε.Σ., είναι η Παρασκευή 2 Μαΐου 2025. Πληροφορίες παρέχονται στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
  • η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία είναι το Σάββατο 3 Μαΐου 2025. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας και μαθηματικών εννοιών. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://depps.minedu.gov.gr/
  • η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία είναι επίσης το Σάββατο 3 Μαΐου 2025, καθώς η διαδικασία εισαγωγής στα ανωτέρω Σχολεία θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με τη διαδικασία εισαγωγής στα Πρότυπα Σχολεία. Στην ως άνω δοκιμασία οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας, μαθηματικών εννοιών και Θρησκευτικών που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Οι μαθητές δεν απαιτείται να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στις ιστοσελίδες: https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsis-kai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikis-agogis/ekklisiastika-sxoleia/ekklisiastika-sxoleia-nea

και

https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsis-kai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikis-agogis/ekklisiastika-sxoleia/ekklisiastika-sxoleia-nea

  • Η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων και γνώσεων για εισαγωγή στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία είναι η Κυριακή 4 Μαΐου 2025. Με τη διαδικασία αυτή οι μαθητές/τριες αξιολογούνται σε γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την Ελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αντικείμενο της γραπτής δοκιμασίας (τεστ) είναι στοιχεία, τα οποία οι μαθητές/τριες ήδη έχουν επεξεργασθεί και γνωρίζουν από τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση. Ως εκ τούτου, δεν ορίζονται συγκεκριμένες σελίδες εξεταστέας ύλης από τα σχολικά εγχειρίδια και οι μαθητές/τριες δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία. Πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://dedimos.minedu.gov.gr/

Το Πληροφοριακό Σύστημα Αιτήσεων Εισαγωγής (Π.Σ.Α.Ε.) λειτουργεί με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, η διαχείριση, η λειτουργία και η εφαρμογή του λογισμικού της ηλεκτρονικής κληρωτίδας του καθώς και του λογισμικού για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων για κάθε Πειραματικό Σχολείο έχει αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) – «Διόφαντος».

Η Υπουργική Απόφαση ΕΔΩ 

Πληροφορίες

Δημιουργήσαμε την ομάδα του isthmosnews.gr που είναι μία ζωντανή διαρκώς ανανεωμένη παρέα στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι ανεξαρτήτως ηλικίας και μόρφωσης, που ενδιαφέρονται επαρκώς και νοιάζονται που τολμούν να μοιράζονται απόψεις και να εκφράζονται δημόσια.

Email Επικοινωνίαςpress@isthmosnews.gr

Κοινότητα Viber : Kλίκ ΕΔΩ για να μπείς στην κοινότητα