Πόσοι Έλληνες οδηγοί περνούν με κόκκινο φανάρι;

Το 94% των οδηγών δικύκλων και το 87% των οδηγών αυτοκινήτων να βιώνουν φόβο λόγω της επιθετικότητας των άλλων.

Τραγικά είναι για ακόμη μία φορά τα αποτελέσματα της νέας έρευνας του ιδρύματος Vinci Autoroutes για την οδηγική συμπεριφορά των Ελλήνων οδηγών η οποία αποτελεί και αιτία πολλαπλών κινδύνων τόσο για τους άλλους όσο και για τους ίδιους.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας σχετικά με την Ελλάδα αναδεικνύονται σοβαρά προβλήματα στην οδηγική συμπεριφορά και την ασφάλεια. Παρά το γεγονός ότι το 70% των Ελλήνων περπατά τακτικά, η χρήση ποδηλάτου παραμένει εξαιρετικά χαμηλή στο 10%, γεγονός που ενδέχεται να επηρεάζει τη συνύπαρξη των διαφόρων χρηστών του οδικού δικτύου. Σχεδόν το 92% των Ελλήνων εκφράζουν ανησυχία για την επικίνδυνη συμπεριφορά των άλλων, με συχνές παραβιάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπως η μη χρήση των διαβάσεων από πεζούς και η χρήση κινητού από το 81% των οδηγών. Ειδικότερα, το 26% των οδηγών αυτοκινήτων παραβιάζουν τις λωρίδες ποδηλάτων, θέτοντας σε κίνδυνο τους ποδηλάτες και άλλους ευάλωτους χρήστες του δρόμου, κάτι που επιδεινώνει την αίσθηση ανασφάλειας και δημιουργεί ανάγκη για αυστηρότερη τήρηση των κανόνων και καλύτερη εκπαίδευση της κοινής γνώμης.

Επίσης το 67% των οδηγών αυτοκινήτων περνάει με κόκκινο φανάρι, ενώ το 72% των δικύκλων κινούνται ή παρκάρουν σε πεζοδρόμια. Το 49% των οδηγών διπλοπαρκάρει τακτικά, το 35% χρησιμοποιεί τις λωρίδες των λεωφορείων, και το 11% παρκάρει σε θέσεις για ΑμεΑ.

Η επιθετική οδήγηση είναι άλλο ένα σοβαρό ζήτημα, με το 94% των οδηγών δικύκλων και το 87% των οδηγών αυτοκινήτων να βιώνουν φόβο λόγω της επιθετικότητας των άλλων.

xartiodigiki

Ανησυχία για την επικίνδυνη συμπεριφορά

Στην Ευρώπη, η τακτική χρήση των ενεργών τρόπων μετακίνησης παραμένει σταθερή σε σύγκριση με το 2023. Το αυτοκίνητο είναι το νούμερο ένα μέσο μετακίνησης στην Ευρώπη. Για τις καθημερινές μετακινήσεις τους, οι Ευρωπαίοι επιλέγουν επίσης πρόθυμα ενεργητικούς τρόπους. Το 66% (σταθερό ποσοστό σε σχέση με το 2023) μετακινούνται τακτικά με τα πόδια και 21% (-1 μονάδα σε σχέση με το 2023) χρησιμοποιεί τακτικά ποδήλατο. Το 6% χρησιμοποιεί τακτικά μηχανοκίνητο δίκυκλο και το 3% πατίνι ή hoverboard.

Όσον αφορά το περπάτημα, στην πρώτη θέση έρχονται οι Ισπανοί (77%) και στην τελευταία οι Βέλγοι (53%). Οι Γάλλοι βρίσκονται στην προτελευταία θέση (57%).

Ελαφρώς περισσότεροι άνδρες παρά γυναίκες κάνουν τακτικά ποδήλατο (23% έναντι 19%) όπως κατά την περιστασιακή χρήση (39% έναντι 36%).

Δεν προξενεί έκπληξη ότι οι πιο τακτικοί χρήστες του ποδηλάτου είναι οι Ολλανδοί (58%), με απόσταση μπροστά από τους Βέλγους (26%), τους Γερμανούς, τους Πολωνούς και τους Σουηδούς (24%). Οι Γάλλοι τοποθετούνται στην 9η θέση (από 11 ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα), λίγο πιο μπροστά από τους Έλληνες (10%), τους Βρετανούς και τους Ισπανούς (7%).

Η ευρεία πλειονότητα των χρηστών του οδικού δικτύου αναφέρει πως στους δρόμους επικρατεί μια ιδιαίτερα τεταμένη ατμόσφαιρα.

Η ποικιλία των τρόπων μετακίνησης (αυτοκίνητο, μηχανοκίνητο δίκυκλο, ποδήλατο, μηχανοκίνητη συσκευή προσωπικής μεταφοράς, περπάτημα) και η συνεχής τους εξέλιξη σε έναν περιορισμένο δημόσιο χώρο, καθιστά τη συμβίωση μεταξύ των διαφορετικών χρηστών περίπλοκη και συχνά αντικρουόμενη.

Όποιος κι αν είναι ο τρόπος μετακίνησης, η συνύπαρξη με τους άλλους χρήστες είναι πηγή άγχους και εντάσεων. Η πλειοψηφία από αυτούς (92%,) φοβούνται την επικίνδυνη συμπεριφορά των άλλων.

Οι πεζοί επηρεάζονται επίσης σε μεγάλο βαθμό από τους κινδύνους που αναλαμβάνουν άλλοι χρήστες του οδικού δικτύου. Έτσι, το 89% των πεζών φοβάται ότι ένας οδηγός αυτοκινήτου δεν θα σταματήσει να τους αφήσει να περάσουν, ενώ βρίσκονται σε προστατευμένη διάβαση και το 63% δηλώνει ότι τους έχει «σκουντήξει» στο πεζοδρόμιο κάποιος χρήστης ποδηλάτου, πατινιού ή hoverboard.

Ο φόβος απέναντι στην επιθετικότητα των οδηγών αυτοκινήτων είναι επίσης πολύ διαδεδομένος: Το βιώνουν 81% των οδηγών μηχανοκίνητων δικύκλων, 83% των οδηγών αυτοκινήτων και 80% των ποδηλατών.

 

Δημοσιεύθηκε στο .carandmotor.gr

Πώς να διαβάζεις σωστά την πινακίδα ενός αυτοκινήτου -Ποια μυστικά μπορεί να κρύβει

Μια πινακίδα κυκλοφορίας ενδέχεται να αποδειχθεί αποκαλυπτική τόσο για την ηλικία ενός οχήματος, όσο και για το παρελθόν του.

Ως «ταυτότητα» λειτουργούν για ένα αυτοκίνητο οι πινακίδες κυκλοφορίας του, οι οποίες σύμφωνα με το Άρθρο 90 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας είναι υποχρεωτικές για την κίνηση του οχήματος οπουδήποτε στη χώρα.

Μεταξύ άλλων οι πινακίδες αποτελούν το κατεξοχήν στοιχείο των αστυνομικών αρχών προκειμένου να διαπιστώσουν σε ποιον ανήκει ένα όχημα και ως εκ τούτου να βεβαίωσουν κλήση εφόσον αυτός διαπράξει τροχονομική παράβαση.

Πρόκειται για λεπτομέρειες που είναι γνωστές στη συντριπτική πλειονότητα των οδηγών. Παρ’ όλα αυτά, ο αριθμός κυκλοφορίας ενδέχεται να κρύβει και άλλα στοιχεία τα οποία μπορούν να μας προσφέρουν χείρα βοηθείας, ειδικά σε περιπτώσεις που ενδιαφερόμαστε για την αγορά ενός μεταχειρισμένου οχήματος και επομένως ενέχει ο κίνδυνος να πέσουμε στην παγίδα κάποιου επιτήδειου.

pinakiar

Αυτό που άπαντες πρέπει να γνωρίζουμε είναι ότι οι πινακίδες «φανερώνουν» -τουλάχιστον έως ένα βαθμό- την περίοδο που ταξινομήθηκε το όχημα, άρα αποκαλύπτουν την ηλικία του.

Επί παραδείγματι, αν η πινακίδα ενός οχήματος δεν φέρει το “GR” μπροστά (δηλαδή δεν είναι ευρωπαϊκού τύπου), τότε αυτομάτως η ηλικία του ΙΧ είναι άνω των 20 ετών -δεδομένου ότι το διεθνές αυτοκινητιστικό σήμα της Ελλάδας (GR) απαντάται στις ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας από το 2004 και μετά.

Επιπλέον, ενώ κατά τις προηγούμενες δεκαετίες τα περισσότερα αυτοκίνητα της Αθήνας έφεραν ως πρώτο γράμμα στις πινακίδες κυκλοφορίας τους τα «Ζ», «I» και «Υ» πλέον οι νέες πινακίδες φαίνεται ότι έχουν ως αρχικό τα «Χ» και «Β».

Σε περίπτωση, λοιπόν, που παρουσιαστεί σε έναν υποψήφιο αγοραστή ένα όχημα ως σχετικά καινούργιο, ενώ αυτό φέρει πινακίδα με αρχικό γράμμα το «Ζ», το «Ι» ή το «Υ», τότε αυτός πρέπει είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικός για την αξιοπιστία του πωλητή.

Χρήσιμα συμπεράσματα μπορούν να εξαχθούν, επίσης, από τον αριθμό της πινακίδας, εφόσον τα τρία γράμματα είναι τα ίδια και έχουν ακριβώς την ίδια σειρά. Για παράδειγμα, αν ένα αυτοκίνητο φέρει πινακίδα “YPA 1234”, θα έχει ταξινομηθεί νωρίτερα απ’ ό,τι ένα αυτοκίνητο με πινακίδα “YPA 1245”.

arpinakida

Πολλές φορές, ωστόσο, τα παραπάνω δεν αποτελούν ασφαλή στοιχεία για τον υπολογισμό της ηλικίας ενός αυτοκινήτου. Αυτό διότι σε περιπτώσεις φθοράς, απώλειας ή κλοπής πινακίδας, χορηγείται νέος αριθμός κυκλοφορίας. Ενδέχεται, δηλαδή, να αντικρίσουμε αυτοκίνητο 20ετίας με πινακίδα που έχει ως αρχικό γράμμα το «Χ» ή το «Β» και επομένως, με μια πρώτη ανάγνωση, το όχημα να δείχνει ότι αποτελεί πρόσφατη ταξινόμηση.

Επιπροσθέτως, παλαιότερα, μετά την παρέλευση μεγάλου χρονικού διαστήματος από την παράδοση των πινακίδων κυκλοφορίας για τις ανάγκες υποβολής ενός οχήματος σε καθεστώς ακινησίας, οι πινακίδες καταστρέφονταν. Σε περίπτωση, λοιπόν, που ο κάτοχος προχωρούσε σε άρση ακινησίας, τότε λάμβανε νέο αριθμό κυκλοφορίας.

Αξίζει ακόμη να σημειωθεί ότι χρήσιμα στοιχεία μπορούν να εξαχθούν και από την κατάσταση των πινακίδων κυκλοφορίας. Ένα όχημα που φέρει πινακίδα κατεστραμμένη πινακίδα τότε ενδέχεται να έχει εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα.

Τέλος, μια πινακίδα με αλλοιωμένα γράμματα και αριθμούς ενδέχεται να σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει πληγεί από ακραία καιρικά φαινόμενα, όπως για παράδειγμα μια πλημμύρα, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την κατάστασή του.

 

Δημοσίευση στο carandmotor.gr

Έρχεται η νέα γέφυρα που θα ενώσει την Ελλάδα με την Τουρκία -Πού θα βρίσκεται

Η νέα γέφυρα θα έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και θα αποφορτίσει την υφιστάμενη υποδομή από την αυξημένη κυκλοφορία οχημάτων.

Μία ακόμη γέφυρα θα φροντίζει τα επόμενα χρόνια για την οδική σύνδεση της Ελλάδας με την Τουρκία, μιας και στις ράγες της υλοποίησης εισέρχεται ένα σημαντικό έργο, η λεγόμενη «Γέφυρα-Φιλίας».

Όπως ανέφερε πρόσφατα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, η ελληνική κυβέρνηση υλοποιεί συμφωνία με την Τουρκία για την κατασκευή δεύτερης συνοριακής οδικής γέφυρας, που θα βρίσκεται στο πέρασμα Κήποι – Ύψαλα, ώστε μεταξύ άλλων να εξυπηρετείται η αυξανόμενη ζήτηση εμπορικής κυκλοφορίας στην περιοχή.

Τη μελέτη της γέφυρας έχει αναλάβει η Εγνατία Οδός Α.Ε., ενώ η κατασκευή της θα γίνει με δύο διαφορετικές δημοπρατήσεις. Μία από την ελληνική και μία από την τουρκική πλευρά, για το τμήμα της γέφυρας που αφορά στην εκάστοτε επικράτεια. Η χρηματοδότηση των μελετών έχει εξασφαλισθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Σημειώνεται ότι στο έργο είχε αναφερθεί το περασμένο καλοκαίρι ο ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών της γειτονικής χώρας, Abdulkadir Uraloğlu, επισημαίνοντας ότι συγκροτούνται τα τεύχη δημοπράτησης ώστε η κατασκευή του έργου από την τουρκική πλευρά να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατό.

Σύμφωνα με τον Uraloğlu, η γέφυρα όχι μόνο θα ενισχύσει τις σχέσεις και τη συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών, αλλά θα βελτιώσει και τη λειτουργική σύνδεση της Τουρκίας με τον διάδρομο Θεσσαλονίκη-Σόφια-Βερολίνο, όπως επίσης με τον Πανευρωπαϊκό Διάδρομο και τις βαλκανικές χώρες μέσω της Εγνατίας Οδού.

Η γέφυρα θα βρίσκεται στο πέρασμα Κήποι-Υψάλα, θα είναι καλωδιωτή “extradosed” τριών ανοιγμάτων, με μήκος 840 μ., εκ των οποίων τα 344 μ. θα βρίσκονται εντός της ελληνικής επικράτειας. Θα έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, λωρίδα έκτακτης ανάγκης και πλευρικές διαμορφώσεις πεζοδρομίων για τον κάθε κλάδο.

Η υφιστάμενη γέφυρα, μήκους 800 μ., θεμελιώθηκε το 1954 και αποτελεί το σημαντικότερο οδικό σύνορο μεταξύ των δύο κρατών αλλά και μεταξύ της Ευρώπης και της Ασίας. Η μισή είναι βαμμένη με τα χρώματα της Ελλάδας, η άλλη με τα χρώματα της Τουρκίας.

Σήμερα δείχνει να έχει φθάσει στα όρια της όσον αφορά την εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας και επομένως κρίνεται επιτακτική η ανάγκη κατασκευής μία ακόμη υποδομής που θα επωμισθεί μέρος του αυξημένου φορτίου.

 

Δημοσιεύθηκε στο carandmotor.gr

Ο Σάσα βρίσκεται καθηλωμένος σε αμαξίδιο και άνοιξε καφέ για ΑμεΑ;

Σωματείο Αμεα Κορινθίας

Ο Λευκορώσος Σάσα Άβτεβιτς, εξόριστος στην Πολωνία βρίσκεται σε αναπηρικό αμαξίδιο από το 2011.

Όμως δεν τα έβαλε ποτέ κάτω και από τότε που μετακόμισε στην Βαρσοβία άρχισε να ψάχνει χώρο για καφέ για ΑμεΑ με υπαλλήλους επίσης άτομα με αναπηρία.

Άνοιξε το καφέ του στη Βαρσοβία και προσφέρει φρεσκοαλεσμένο καφέ σε ένα πολύ κομψό μέρος.

Όσοι εργάζονται στο καφέ έχουν κάποιου είδους αναπηρία όπως για παράδειγμα ο μπαρίστα με προβλήματα ακοής. Στον πάγκο γράφει σε τρεις γλώσσες: «Ο barista στη βάρδια έχει προβλήματα ακοής» .

Ο Σάσα άνοιξε την πρώτη καφετέρια “Inclusive Barista” ενώ βρισκόταν ακόμη στη Λευκορωσία και γρήγορα έγινε γνωστός ως ακτιβιστής για ΑμεΑ στη χώρα του.

Ο 40χρονος ακτιβιστής συμμετείχε στις άνευ προηγουμένου μαζικές διαδηλώσεις στη Λευκορωσία μετά τις εκλογές του 2020 και τότε αποφάσισε να φύγει από τη χώρα.

Πρώτα πήγε στη Γεωργία, μετά στα Κανάρια Νησιά και τη Γαλλία και τελικά κατέληξε στην Πολωνία.

Το καφέ που άνοιξε τον Απρίλιο προσλαμβάνει άτομα με διάφορες αναπηρίες καθώς και μετανάστες, όχι μόνο από τη Λευκορωσία.

Ο Σάσα είναι καθηλωμένος σε αμαξίδιο από το 2011 μετά από ατύχημα με μοτοσικλέτα.

 

Δημοσιεύθηκε στο ΚΥΠΕ

Το πρώτο αεροπλάνο που θα φέρνει… βροχές

Καλά νέα για τους αγρότες στη Ρουμανία σχετικά με την καταπολέμηση της ξηρασίας: Η ρουμανική εταιρεία Intervenții Active în Atmosferă (IAA) αγόρασε το πρώτο αεροπλάνο σποράς σύννεφων στη χώρα μας, επένδυση 5 εκατ. ευρώ.

Το αεροπλάνο εξοπλίστηκε με τεχνολογία σποράς σύννεφων από τους ειδικούς της αμερικανικής εταιρείας Fargo Jet Center, αναγνωρισμένης παγκοσμίως για την τεχνογνωσία της σε αυτόν τον στρατηγικό τομέα.

Το αεροσκάφος που αγόρασε η IAA είναι ειδικά σχεδιασμένο και εξοπλισμένο για τέτοιες αποστολές, διαθέτοντας μια συμπαγή συνολική δομή ανθεκτική σε κραδασμούς, πάγο και κραδασμούς.

Η εγκατάσταση που τοποθετείται για παρεμβάσεις στην ατμόσφαιρα βρίσκεται έξω και αποτελείται από 24 πυρσούς, τοποθετημένους σε κάθε πτέρυγα, κάτω από την άτρακτο του αεροσκάφους, καθένας από τους οποίους διαθέτει 3 κιβώτια που επιτρέπουν φορτία 102 εκτινάσιμων φυσιγγίων και ταυτόχρονα, με ειδικούς αισθητήρες, για σύνθετη ανάλυση καιρού.

Στο εσωτερικό του αεροσκάφους λειτουργεί επίσης μια εξαιρετικά περίπλοκη εγκατάσταση παρακολούθησης και ελέγχου που περιλαμβάνει δύο πίνακες ελέγχου.

Το αεροπλάνο είναι εξοπλισμένο με το πιο πρόσφατο σύστημα επικοινωνίας που επιτρέπει την επικοινωνία με το έδαφος τόσο μέσω 4G όσο και μέσω δορυφόρου ή UHF (υπερυψηλής συχνότητας), εξασφαλίζοντας έτσι μια σταθερή, αποτελεσματική και ασφαλή σύνδεση, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.

Αυτή τη στιγμή, το IAA διαθέτει τρεις πιλότους που κατέχουν ειδικές πιστοποιήσεις και προσόντα, εκπαιδευμένοι αποκλειστικά για τέτοιες αποστολές που περιλαμβάνουν απευθείας πτήση στη δομή του cloud για παρεμβάσεις στην ατμόσφαιρα.

Οι πτήσεις του νέου αεροπλάνου της IAA θα είναι πραγματικές αποστολές για την καταπολέμηση της ξηρασίας, σε μια επιχείρηση επέμβασης, με δύο πιλότους επί του σκάφους, που θα συντονίζονται από το έδαφος από μια ομάδα που αποτελείται από έναν μετεωρολόγο ραντάρ, έναν αποστολέα και έναν μετεωρολόγο προβλέψεων.

Οι παρεμβάσεις πρέπει να προγραμματίζονται το πολύ 24 ώρες νωρίτερα, με βάση τις καιρικές προβλέψεις, και η τεχνολογία επιτρέπει τη χρήση τόσο του ιωδιούχου αργύρου όσο και των υγροσκοπικών αλάτων ή άλλων ουσιών. Μπορεί κανείς να εργαστεί τόσο στην κορυφή του σύννεφου όσο και στη βάση του. Κάθε φυσίγγιο σποράς έχει διάρκεια καύσης 3-4 λεπτά, διασπείροντας τους πυρήνες συμπύκνωσης και διεγείροντας έτσι την εμφάνιση καθίζησης. Με αυτόν τον τρόπο, τα σύννεφα που δεν θα ή θα παρήγαγαν λίγη βροχόπτωση μετατρέπονται σε πηγές βροχής, υποστηρίζοντας την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων τροποποίησης του καιρού στις περιοχές παρέμβασης.

Δημοσιεύθηκε στο Agronewsbomb.gr

Πού βρίσκεται το “Χιλιόμετρο 0” της Ελλάδας; (Βίντεο)

Πόσοι από εμάς γνωρίζουμε πραγματικά πού βρίσκεται το σημείο μηδέν των ελληνικών δρόμων; Ενώ οι περισσότεροι θα σκεφτόμασταν κάποιο κεντρικό σημείο της πρωτεύουσας, όπως η Πλατεία Συντάγματος, η Ομόνοια ή ίσως η Βουλή, η αλήθεια είναι πολύ πιο… αστρονομική!

Το επίσημο “Χιλιόμετρο 0” της Ελλάδας, το σημείο αναφοράς για όλες τις χιλιομετρικές αποστάσεις στη χώρα, βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, στον ιστορικό λόφο των Νυμφών.

astreoskopio

Η επιλογή του Αστεροσκοπείου, του παλαιότερου ερευνητικού ιδρύματος της χώρας, δεν είναι τυχαία. Συμβολίζει την επιστήμη, την ακρίβεια και τη μέτρηση, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες με τον υπολογισμό των αποστάσεων.

Μια ματιά στην ιστορία

Το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών ιδρύθηκε το 1842 από τον Γεώργιο Σίνα και έκτοτε διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην επιστημονική έρευνα και την παρατήρηση του ουρανού. Η θέση του στον λόφο των Νυμφών, με την πανοραμική θέα της Αθήνας, το καθιστά ιδανικό για αστρονομικές παρατηρήσεις.

Το “Χιλιόμετρο 0” και η σημασία του

Η έννοια του “Χιλιομέτρου 0” είναι παγκόσμια. Πολλές χώρες έχουν ορίσει ένα κεντρικό σημείο ως σημείο αναφοράς για τις οδικές αποστάσεις.

Στην Ελλάδα, η επιλογή του Αστεροσκοπείου ως “Χιλιόμετρο 0” τονίζει τη σύνδεση της χώρας με την επιστήμη και την ιστορία. Επιπλέον, η θέση του εκτός του πολύβουου κέντρου της Αθήνας προσδίδει μια αίσθηση ηρεμίας και διαχρονικότητας.

Ένα σημείο αναφοράς για όλους:

Το “Χιλιόμετρο 0” στο Αστεροσκοπείο Αθηνών αποτελεί ένα σημείο αναφοράς όχι μόνο για τους οδηγούς, αλλά και για όλους τους Έλληνες. Συμβολίζει την αφετηρία, την ακρίβεια και την επιστημονική πρόοδο.

Την επόμενη φορά που θα βρεθείτε στην Αθήνα, μην παραλείψετε να επισκεφθείτε το Εθνικό Αστεροσκοπείο και να ανακαλύψετε το “μυστικό” Χιλιόμετρο 0 της Ελλάδας.

 

Το καταπληκτικό βίντεο που δημιούργησε η ομάδα του Up Stories:

 

Δημοσιεύθηκε στο filoitexnisfilosofias

Το έργο 22 εκατ. που δεν έγινε ποτέ λόγω ενός σπιτιού μίας ηλικιωμένης

Βέβαια, κάπου φάνηκαν χρήσιμες οι δύο -ατελείς- σήραγγες, καθώς εκεί φαίνεται πως γύρισε το σήμα της εκπομπής της «Φως στο Τούνελ», η Αγγελική Νικολούλη.

Πολλοί θα έχετε παρατηρήσει στον Σκαραμαγκά, δίπλα στην Εθνική Οδό, εκεί στο ύψος της λίμνης Κουμουνδούρου, δύο σήραγγες ατελείς. Δύο τούνελ, μέσα και μπρος-πίσω από τις οποίες δεν περνά κανείς δρόμος, δεν οδηγούν πουθενά, παρά υπάρχουν εκεί… απλά για να υπάρχουν. Εδώ και 20 χρόνια, ναι 20 χρόνια, θα έπρεπε το έργο να έχει ολοκληρωθεί. Αντί αυτού, υπάρχουν εκεί για να μας θυμίζουν πως στην Ελλάδα όλα (δεν) γίνονται! Α, και ότι… πετάχτηκαν 22 εκατομμύρια ευρώ για δύο τρύπες!

O ανισόπεδος κόμβος Σκαραμαγκά, στο ύψος που διασταυρώνεται η Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρος Αιγάλεω με την Εθνικό Οδό και συνδέει τον Πειραιά με την Αττική Οδό, αντί να έχει εξελιχθεί- έτσι όπως προοριζόταν- σε ένα από τα πιο εμβληματικά οδικά έργα της Αττικής, αποτελεί τρανό παράδειγμα των δεινών του δημοσίου και των εργολαβιών που ταλάνιζαν επί χρόνια την Ελλάδα.Το έργο δημοπρατήθηκε το 1997, αλλά στην πορεία του διαφάνηκαν πως οι ελλιπείς μελέτες έδιναν την ευκαιρία στον εργολάβο να διεκδικεί περισσότερα χρήματα. Συν του ότι, υψώθηκε και ένα πρόβλημα με το σπίτι μιας ηλικιωμένης πάνω από τις σήραγγες, το οποίο αποδείχθηκε ανυπέρβλητο. Φτάσαμε στις αρχές του 2002 όπου δεν υπήρχε πλέον πηγή χρηματοδότησης και σταμάτησαν οριστικά οι όποιες εργασίες.Το έργο είχε αναλάβει η τεχνική εταιρεία «Παντεχνική, ύψους 13,46 εκατ. ευρώ, αφού σημαντικά κονδύλια απαιτήθηκαν για τις απαλλοτριώσεις. Την Πρωταπριλιά του 1999 όμως, η «Παντεχνική» κατέθεσε πρόταση για την τροποποίηση του έργου, με την οποία πρότεινε να κατασκευαστεί μια ακόνη σήραγγα δίπλα στην πρώτη από την οποία θα διερχόταν η Εθνική οδός Αθηνών – Κορίνθου. Στην αρχική προκήρυξη της δεν περιλαμβανόταν κάτι τέτοιο φυσικά. Στη νέα πρόταση υπήρχαν κι άλλες τροποποιήσεις, με την υποσημείωση όμως πως το κόστος θα ήταν ίδιο, εκτός… το κόστος για τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις των σηράγγων, τις εργασίες που ενδεχομένως θα ζητούσε η Αρχαιολογική Υπηρεσία, κ.λπ.

Όταν έγραφαν βέβαια το… «θα γίνει σε μικρότερο χρόνο», κανείς δεν είχε υπολογίσει στην ηλικιωμένη κυρία, η οποία κατείχε έκταση τεσσάρων στρεμμάτων και μικρή κατοικία, στην περιοχή που κατασκευάζονταν οι σήραγγες. Παρά το γεγονός ότι της επιδικάστηκαν 440.000 ευρώ (σ.σ. 150 εκατομμύρια δραχμές) ως αποζημίωση για την απαλλοτρίωση, δεν μπορούσε να τα πάρει, γιατί δεν διέθετε τους απαραίτητους τίτλους ιδιοκτησίας. Συν τοις άλλοις, δεν ήθελε να φύγει από την περιοχή.

 

Βέβαια, κάπου φάνηκαν χρήσιμες οι δύο (ατελείς) σήραγγες, καθώς εκεί φαίνεται πως γύρισε το σήμα της εκπομπής της «Φως στο Τούνελ», η Αγγελική Νικολούλη.

 
 
Δημοσιεύθηκε στο gazzetta.gr

Η ΠΡΟΤΟΜΗ ΤΟΥ Μ. ΙΑΤΡΙΔΗ ΑΠΕΚΑΛΥΦΘΗ ΕΙΣ ΚΟΡΙΝΘΟΝ

Την πρωίαν χθες εγένοντο εν επισήμω τελετή τα αποκαλυπτήρια της προτομής του πλοιάρχου Μ. Ιατρίδη, κυβερνήτου του υποβρυχίου "Παπανικολής" κατά την πολεμικήν περίοδον 1940-41.
Τον βασιλέα εκπροσώπησεν ο Διοικητής της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, πλοίαρχος κ. Ροζάκης. Την κυβέρνησιν εκπροσώπησεν ο υπουργός Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου, την Βουλήν ο κ. Μανιαδάκης [......]
Εις την τελετήν παρέστησαν η μήτηρ και η σύζυγος του ήρωος πλοιάρχου, ως και οι συγγενείς των εξαφανισθέντων μελών του "Παπανικολή". [.......]— μαζί με Βασίλης Κοζανίδης.
Μετά την αποκάλυψιν της προτομής και την κατάθεσιν στεφάνων, εγένετο παρέλασις των ενόπλων δυνάμεων, ενώ συγχρόνως ερρίπτοντω 21 κανονιοβολισμοί. [......]
Την προτομήν εφιλοχέχνησεν ο καλλιτέχνης γλύπτης εκ Κορίνθου κ. Φάνης Σακελλαρίου.
 

Έρχεται μια μοναδική βραδινή ξενάγηση στο Μουσείο Ακρόπολης

Μία μοναδική ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης, την ώρα που ο χώρος αποκτά την δική του μαγεία στο φως του ηλιοβασιλέματος και τα εκθέματα ακόμη μεγαλύτερη γοητεία, όσο πέφτει το φως …
Ο “Μοσχοφόρος”, ο Μέγας Αλέξανδρος, η “κόρη του Αντήνορα”, ο Κέκροπας και ο Πάνδροσος μας περιμένουν για να μας διηγηθούν την ιστορία τους. Στα διαφορετικά επίπεδα του Μουσείου με τους άνετους διαδρόμους, η Ακρόπολη μας αφηγείται την δική της πορεία μέσα στους αιώνες…
Χαρίστε στον εαυτό σας και στους αγαπημένους σας μία ξεχωριστή ξενάγηση σε ένα από τα ωραιότερα μουσεία του κόσμου!
Πάντα με εξειδικευμένο διπλωματούχο ξεναγό / αρχαιολόγο και χρήση συστήματος ασύρματης ξενάγησης για την άνετη ξενάγησή σας.
Ημέρα / ώρα:
Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου, 19.30 – 21.30 ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΑΝ
Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, 19.30 – 21.30 ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΑΝ
Κυριακή 6 Οκτωβρίου, 17.00 – 19.00 ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΑΝ
Κυριακή 15 Νοεμβρίου, 17.00 – 19.00
Κόστος ξενάγησης: 15 ευρώ /άτομο (12 ευρώ/ μαθητικό)
Εισιτήριο εισόδου στο Μουσείο Ακρόπολης: γενική είσοδος: €20, Μειωμένο: €10. Άτομα έως 18 ετών, φοιτητές, πολύτεκνοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ και συνοδοί: ΔΩΡΕΑΝ.
Τα εισιτήρια σας εκδίδονται την ημέρα της ξενάγησης, μετά την προσέλευσή σας και είσοδο στο Μουσείο. Σχετικές οδηγίες θα λάβετε ηλεκτρονικά από εμάς.
Προσβασιμότητα: Εύκολη πρόσβαση σε όλους τους χώρους του Μουσείου
Κρατήσεις:
Επιλογή 1: Μπορείτε να ολοκληρώσετε άμεσα τη κράτησή σας πληρώνοντας τώρα μέσω κάρτας ή Paypal. Ξεκινήστε επιλέγοντας την ημερομηνία ξενάγησης, και μετά την ώρα, στο ημερολόγιο της σελίδας  https://action-plus.gr/product/mouseioakropolis/
Επιλογή 2: Μπορείτε να κάνετε τη κράτησή σας τώρα και να πληρώσετε αργότερα (με την επιφύλαξη διαθεσιμότητας θέσεων):
Συμπληρώνετε την αίτηση συμμετοχής, στον σύνδεσμο:  https://goo.gl/forms/PByut8NtagQwI09b2
Επικοινωνούμε μαζί σας ηλεκτρονικά για την επιβεβαίωση συμμετοχής και την πληρωμή.
Σημείο συνάντησης / λοιπές λεπτομέρειες
Συναντιόμαστε στο προαύλιο του Μουσείου Ακρόπολης, στο άγαλμα της Γλαύκας, κοντά στην θύρα εξόδου. Παρακαλούμε για την έγκαιρη προσέλευση. Η ξενάγηση προτείνεται για παιδιά άνω των 10 ετών.
Για οποιοδήποτε ερώτημα, επικοινωνείτε στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο 210-3230102.

Τι σημαίνουν οι αριθμοί που βλέπουμε στις πινακίδες της Εθνικής Οδού - Ποιος ο ρόλος τους

Όσο μυημένος και αν είναι κανείς στα μυστικά του Κ.Ο.Κ., είναι αδύνατον να γνωρίζει κάθε πληροφορία που παρέχουν οι πινακίδες οδικής κυκλοφορίας.

Το οδικό δίκτυο βρίθει από πινακίδες που είναι απαραίτητες για τη διατήρηση της «τάξης» στους δρόμους και την αποτροπή πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων, με οδυνηρές πολλές φορές συνέπειες.

Όσο μυημένος, ωστόσο, και είναι ένας οδηγός με τα σήματα κυκλοφορίας στο οδικό δίκτυο, ενδέχεται να συναντήσει κάποιες πινακίδες τις οποίες αγνοοεί. Στην κατηγορία των άγνωστων -για αρκετούς οδηγούς- πινακίδες εντάσσονται και ορισμένες που απαντώνται έντονα στις εθνικές οδούς και τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας μας και παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τους οδηγούς.

Ειδικότερα, κατά την κίνησή μας σε έναν αυτοκινητόδρομο άπαντες έχουμε παρατηρήσει ότι ανά τμήματα του δρόμου υπάρχουν πινακίδες που μας γνωστοποιούν για τα χιλιόμετρα που πρέπει να διανύσουμε μέχρι να φτάσουμε στον προορισμό μας.

lamia

Για τους περισσότερους η συγκεκριμένη πληροφορία αρκεί, αλλά η πινακίδα ενδέχεται να φέρει και άλλες λεπτομέρειες που είναι «κωδικοποιημένες» σε αριθμούς που συνδυάζονται με γράμματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η εικονιζόμενη (παραπάνω) πινακίδα που απαντάται στην Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας.

Η εν λόγω πινακίδα φέρει σε άσπρο πλαίσιο τον τις ενδείξεις «Α1» και «Ε75» που για μια μεγάλη μερίδα οδηγών αποτελούν μυστήριο.

Το «Α1», ωστόσο, αναφέρεται στην ονομασία του αυτοκινητοδρόμου στον οποίο διεξάγεται η κυκλοφορία και αντιστοιχει στον «Α.Θ.Ε.» (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι). Μεγαλύτερο μυστήριο για πολλούς αποτελεί η ένδειξη «Ε75» που γνωστοποιεί ότι ο οδηγός κινείται σε τμήμα της Ευρωπαϊκής Οδού Ε75 που ξεκινά από τη Νορβηγία και καταλήγει στη Σητεία της Κρήτης.

xlm

Αμφότερες οι ενδείξεις αποδεικνύονται χρήσιμες μιας και κρατούν συνεχώς ενημερωμένους τους οδηγούς για τον δρόμο στον οποίο κινούνται.

Τέλος, σύγχυση σε ορισμένους μπορεί να προκαλέσουν και κάποιες άλλες πινακίδες (δείτε την παραπάνω φωτογραφία) που συναντώνται σε εθνικές οδούς και αυτοκινητοδρόμους. Πρόκειται για τις πληροφοριακές πινακίδες χιλιομέτρησης οδών, οι οποίες αποδεικνύονται σωτήριες σε περίπτωση που συμβεί κάποιο απρόοπτο.Επί παραδειγμάτι, σε περίπτωση ενός ατυχήματος, οι εν λόγω πινακίδες ενημερώνουν τους εμπλεκόμενους στο συμβάν ή τους αυτόπτες μάρτυρες για το σημείο της πρόσκρουσης, ώστε να ακολουθήσει η ενημέρωση των αρμόδιων αρχών για την παροχή των πρώτων βοηθειών ή την αποκατάσταση της κυκλοφορίας.

 

Δημοσιεύθηκε στο carandmotor.gr

Το Κατάρ είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο που άλλαξε το χρώμα των δρόμων του από μαύρο σε μπλε.

Οι περιβαλλοντολόγοι λένε ότι η ρύθμιση θα βοηθήσει να διατηρηθούν οι τροχοί των οχημάτων σχετικά δροσεροί και να βελτιώσει τις θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ενώ θα παρέχει τη δυνατότητα καλύτερου φωτισμού τη νύχτα Ανοίγει ένα νέο παράθυρο.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, αυτοί οι μπλε δρόμοι στο Κατάρ είναι κατασκευασμένοι από ειδικό υλικό. Η ψύξη από αυτό το υλικό επηρεάζει επίσης τα γύρω κτίρια και τους πεζούς.
Οι σκουρόχρωμοι ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι απορροφούν τη θερμότητα από τον ήλιο, καθιστώντας τους πολύ ζεστούς για να περπατήσετε ή να οδηγήσετε, ειδικά σε ζεστό καιρό, ενώ το μπλε αντανακλά το φως του ήλιου, βοηθώντας τους δρόμους να διατηρούνται πιο δροσεροί. είναι
Αυτή η εμπειρία του Κατάρ μπορεί να προσκαλέσει άλλες χώρες του κόσμου να ακολουθήσουν αυτή τη νέα μέθοδο περιβαλλοντικής βελτίωσης.

Τι σημαίνουν τα γράμματα στις πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων

Ελάχιστοι το γνωρίζουν

Η πινακίδα κυκλοφορίας ενός αυτοκινήτου είναι ό, τι είναι για εμάς η ταυτότητα!

Ας δούμε, για αρχή, τι ξέρουμε για αυτές…

Στα αυτοκίνητα, οι πινακίδες έχουν τρία γράμματα (συνήθως) και τέσσερις αριθμούς ενώ στις μοτοσικλέτες αποτελούνται από τρία γράμματα και από έναν έως τρεις αριθμούς.

R

Είναι λευκές και αν και για αυτό δεν υπάρχει κάποιος λόγος.

Οι νεότερες πινακίδες «ευρωπαϊκού τύπου», από το 2004 και μετά, όπως αναφέρει το Car and Motor, αριστερά έχουν ένα μπλε πεδίο με την ευρωπαϊκή σημαία και το διεθνές αυτοκινητιστικό σήμα της Ελλάδας (GR), αντίστοιχες έχουν τα αυτοκίνητα σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης με το αντίστοιχο σήμα της εκάστοτε χώρας.

Ακόμα, σε κάθε πινακίδα υπάρχει ανάγλυφη η σφραγίδα του Κράτους με το εθνόσημο και με την ένδειξη: «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υ.Μ.Ε.». Στην επιφάνειά τους τίθεται επίσης, ως σήμανση ασφαλείας, το εθνόσημο της χώρας μας.

Οι πινακίδες κυκλοφορίας οχημάτων στην Ελλάδα περιλαμβάνουν τα γράμματα Α, Β, Ε, Ζ, Η, Ι, Κ, Μ, Ν, Ο, Ρ, Τ, Υ και Χ τα οποία είναι κοινά στο ελληνικό και λατινικό αλφάβητο, ώστε να είναι αναγνωρίσιμα από όλους.

Τι σημαίνουν τα γράμματα στις πινακίδες κυκλοφορίας

Τα πρώτα γράμματα στην πινακίδα δεν είναι τυχαία αλλά δείχνουν τον τόπο καταγωγής του αυτοκινήτου και ειδικότερα την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικoινωνιών της Νομαρχίας όπου εκδόθηκε η πινακίδα.

Επίσης, υποδηλώνουν την περίοδο που ταξινομήθηκε. Για παράδειγμα, αν ένα αυτοκίνητο έχει αριθμό πινακίδας «YPA 1234», θα έχει ταξινομηθεί νωρίτερα απ’ ό,τι ένα αυτοκίνητο με πινακίδα «YPA 1245».

Στην Αττική, το πρώτο γράμμα του συνδυασμού είναι ένα από τα: Β, Ζ, Ι, Ο, Υ, Χ. Το Β αντιστοιχεί στην Ανατολική Αττική, το Ζ στην Αθήνα, στον Πειραιά και στην Ανατολική Αττική, το Ι και το Ο στην Αθήνα, το Υ στην Αθήνα, στη Δυτική και την Ανατολική Αττική, και το Χ στην Αθήνα.

Στη Θεσσαλονίκη, το πρώτο γράμμα του συνδυασμού είναι πάντα Ν. Στην Πάτρα όλες οι πινακίδες ξεκινούν με το γράμμα Α, στο Ηράκλειο με το Η, στις Κυκλάδες με το Ε και στη Λάρισα με το P.

Ο κατάλογος με τους συνδυασμούς γραμμάτων πινακίδων σε όλη την Ελλάδα

Αθήνα: ΥΑ, ΥΒ, ΥΕ, ΥΖ, ΥΗ, ΖΖ, ΖΗ, ΖΚ, ΖΜ, ΙΒ, ΙΕ, ΙΖ, ΙΗ, ΙΚ, ΙΜ, ΙΟ, ΙΡ, ΙΤ, ΙΥ, ΧΕ, ΧΖ, ΧΗ, ΧΡ, ΧΤ, ΧΥ, ΧΧ, ΗΒ, ΟΑ, ΟΒ, ΟΕ, ΟΖ, ΟΗ, ΟΙ, ΟΚ, ΟΜ, ΟΝ, ΟΟ, ΟΤ, ΟΥ, ΟΧ, ΧΜ, ΖΕ, ΖI, ΖΟ
Πειραιάς: ΥΙ, ΥΚ, ΥΜ, ΥΝ, ΖΝ, ΖΡ, ΒΕ, ΒΖ, ΒΗ, ΒΧ, ΤΖ
Δυτική Αττική (Ελευσίνα): ΥΟ, ΥΡ, ΥΤ, ΖΤ, ΒΝ, ΒΡ
Ανατολική Αττική (Παλλήνη): ΥΥ, ΥΧ, ΖΥ, ΖΧ, ΒΚ, ΒΜ
Αιτωλοακαρνανία (Μεσολόγγι): ΜΕ
Αιτωλοακαρνανία (Αγρίνιο): ΑΙ, ΤΗ
Αργολίδα (Ναύπλιο): ΑΡ, ΤΜ
Αρκαδία (Τρίπολη): ΤΡ
Άρτα: ΑΤ
Αχαΐα (Πάτρα): ΑΧ, ΑΖ, ΑΟ, ΑΑ, ΑΥ
Βοιωτία (Λιβαδειά): ΒΙ, ΒΥ
Γρεβενά: ΡΝ
Δράμα: ΡΜ, ΤΟ
Δωδεκάνησα (Ρόδος): ΡΟ, ΡΚ, ΡΥ, ΡΧ
Δωδεκάνησα (Κως): ΚΧ, ΕΑ
Έβρος (Αλεξανδρούπολη): ΕΒ, ΜΧ
Έβρος (Ορεστιάδα): ΟΡ
Εύβοια (Χαλκίδα): ΧΑ, ΕΗ, ΕΙ
Ευρυτανία (Καρπενήσι): ΚΗ
Ζάκυνθος: ΖΑ, ΖΒ
Ηλεία (Πύργος): ΗΑ, ΗΕ
Ημαθία (Βέροια) ΗΜ, ΗΧ
Ηράκλειο: ΗΡ, ΗΚ, ΗΖ, ΗΗ, ΗΙ, ΗΤ
Θεσπρωτία: (Ηγουμενίτσα) ΗΝ
Θεσσαλονίκη: ΝΑ, ΝΒ, ΝΕ, ΝΖ, ΝΗ, ΝΙ, ΝΚ, ΝΜ, ΝΝ, ΝΟ, ΝΡ, ΝΤ, ΝΥ, ΝΧ
Ιωάννινα: ΙΝ, ΙΙ
Καβάλα: ΚΒ, ΑΒ
Καρδίτσα: ΚΑ, ΜΚ
Καστοριά: ΚΤ
Κέρκυρα: ΚΥ, ΕΤ, ΤΒ, ΤΕ, ΚΗ
Κεφαλληνία: (Αργοστόλι) ΚΕ
Κιλκίς: ΚΙ, ΕΧ
Κοζάνη: ΚΖ, ΜΝ
Κορινθία: ΚΡ, ΡΒ
Κυκλάδες (Ερμούπολη): ΕΜ, ΕΖ, ΕΝ, ΕΟ
Λακωνία (Σπάρτη): ΑΚ, ΜΡ
Λάρισα: ΡΙ, ΡΡ, ΡΤ
Λασίθι (Άγιος Νικόλαος) ΑΝ, ΑΕ
Λέσβος (Μυτιλήνη) ΜΥ, ΜΤ
Λέσβος (Μύρινα Λήμνου): ΜΗ
Λευκάδα: ΕΥ
Μαγνησία (Βόλος): ΒΟ, ΒΒ, ΒΑ, ΒΤ
Μεσσηνία (Καλαμάτα): ΚΜ, ΜΖ
Ξάνθη: ΑΗ, ΗΟ
Πέλλα (Έδεσσα): ΕΕ, ΜΜ
Πιερία (Κατερίνη): ΚΝ, ΤΙ
Πρέβεζα: ΡΖ, ΤΧ
Ρέθυμνο: ΡΕ, ΡΗ
Ροδόπη (Κομοτηνή): ΚΟ, ΚΚ, ΤΤ
Σάμος: ΜΟ, ΜΒ
Σέρρες: ΕΡ, ΙΧ
Τρίκαλα: ΤΚ, ΤΝ
Φθιώτιδα (Λαμία): ΜΙ, ΗΥ
Φλώρινα: ΡΑ
Φωκίδα (Άμφισσα): ΑΜ
Χαλκιδική (Πολύγυρος): ΧΚ, ΜΑ
Χανιά: ΧΝ, ΧΒ, ΤΥ
Χίος: ΧΙ, ΧΟ

Τι σημαίνουν τα διαφορετικά χρώματα

Οι πινακίδες έχουν λευκό χρώμα και μαύρα γράμματα. Μόνο για ορισμένες κατηγορίες οχημάτων, εκδίδονται πινακίδες με άλλο χρωματισμό.

Για παράδειγμα, τα γράμματα και οι αριθμοί στις πινακίδες των περιπολικών έχουν μπλε χρώμα.

Επιπλέον, τα κρατικά αυτοκίνητα έχουν πορτοκαλί πινακίδες και τα αυτοκίνητα του Διπλωματικού Σώματος γαλάζιες.

 

Πληροφορίες

Δημιουργήσαμε την ομάδα του isthmosnews.gr που είναι μία ζωντανή διαρκώς ανανεωμένη παρέα στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι ανεξαρτήτως ηλικίας και μόρφωσης, που ενδιαφέρονται επαρκώς και νοιάζονται που τολμούν να μοιράζονται απόψεις και να εκφράζονται δημόσια.

Email Επικοινωνίαςpress@isthmosnews.gr

Κοινότητα Viber : Kλίκ ΕΔΩ για να μπείς στην κοινότητα