






Μια μικρή και ανέξοδη κίνηση μπορεί να αλλάξει την ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο και να φρεσκάρει τον αέρα σε ένα πολύωρο ταξίδι.
Τον γύρο του Διαδικτύου κάνει ένα άγνωστο στους περισσότερους τρικ, το οποίο μας επιτρέπει με το ελάχιστο δυνατό κόστος να αρωματίσουμε κλειστούς χώρους, όπως για παράδειγμα το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου.
Το κόλπο βασίζεται στις ιδιότητες του ξύλου και ειδικότερα στην ικανότητά του πρωτίστως να εμποτίζεται με αρωματικές ουσίες και στη συνέχεια να τις απελευθερώνει ελεγχόμενα το άρωμα με το οποίο… εμπλουτίστηκε.
Αξιοποιώντας, λοιπόν, τις παραπάνω ιδιότητες του ξύλου και χρησιμοποιώντας ένα κοινό μανταλάκι, μπορούμε να αρωματίσουμε το εσωτερικό του αυτοκινήτου ξοδεύοντας ελάχιστα χρήματα και αποφεύγοντας τις χημικές ουσίες.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να επιλέξουμε το αγαπημένο μας αιθέριο έλαιο και να ρίξουμε μερικές σταγόνες από αυτό πάνω στο ξύλινο μανταλάκι.
Εναλλακτικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο άρωμα εσωτερικού χώρου ώστε να προσφέρουμε στον θάλαμο επιβατών του αυτοκινήτου έναν μόνιμο αέρα φρεσκάδας.
Κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν δηλαδή το σύστημα κλιματισμού εκλύει θερμό αέρα, η απελευθέρωση των αρωματικών ουσιών από το ξύλινο μανταλάκι ευνοείται, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι το καλοκαίρι με τον ψυχρό αέρα να διαχέεται στο εσωτερικό δεν θα επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Αυτό που αξίζει να θυμάστε είναι ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα το αιθέριο έλαιο θα πρέπει να ανανεώνεται, ενώ με το πέρασμα του χρόνου και βάσει της προηγούμενης εμπειρίας μας μπορούμε να ρυθμίσουμε και την ένταση του… αυτοσχέδιου αρωματικού χώρου, αυξομειώνοντας τις ποσότητες της αρωματικής ουσίας που τοποθετούμε σε αυτό.
Προσοχή χρειάζεται όχι μόνο που θα τοποθετήσουμε το μανταλάκι αλλά και με ποιον τρόπο, ώστε να αποφύγουμε τη δημιουργία κάποιου σημαδιού πάνω στους αεραγωγούς το ταμπλό. Ένα μικρό κομμάτι χαρτονιού ή μαλακού πλαστικού θα προστατεύσει το σημείο επαφής του αεραγωγού με το μανταλάκι.
Δημοσιεύθηκε στο carandmotor.gr
Μοναχή Υπομονή ονομάζεται πλέον η 23χρονη Έλενα, γνωστή ως «Helen Mazlou» από τους λογαριασμούς της σε TikTok, Instagram και YouTuber – Η ανάρτηση που ξάφνιασε τους χιλιάδες followers της
Είναι γυναίκα, 23 ετών, και δραστηριοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως TikToker, YouTuber και Instagramer. Αλλά… δεν είναι σαν τους άλλους influencers.
Η ιστορία της είναι διαφορετική από την πλειοψηφία των influencers που γνωρίζουμε σήμερα, αφού η 23χρονη αποφάσισε ξαφνικά να γίνει μοναχή.
Μέχρι πρότινος, η 23χρονη αναρτούσε ψηφιακό περιεχόμενο στους λογαριασμούς της, στους οποίους εμφανίζεται ως «Helen Mazlou». Αλλά το τελευταίο διάστημα, είχε προκαλέσει προβληματισμό η εξαφάνιση των φωτογραφιών και των βίντεο που υπήρχαν στα προφίλ της στα social media.
Η επιστροφή έγινε πριν από δύο μέρες, όταν η νεαρή Ελένη -απροσδόκητα- επέστρεψε έχοντας κάνει ριζική αλλαγή στην πορεία της στη ζωή.
Στις περιγραφές των λογαριασμών της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γράφει ότι αγαπάει τον Θεό και έχει αφήσει αναρτήσεις που σχετίζονται μόνο με τον χριστιανισμό.
Η 23χρονη που ήταν μουσικός, έγινε γνωστή για το περιεχόμενο του ομώνυμου καναλιού της στο TikTok, πριν από 8 χρόνια.
Στα βίντεο που ανέβαζε στους λογαριασμούς της, έκανε μεταξύ άλλων, διασκευές σε τραγούδια και έγινε γρήγορα αγαπητή, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 480.000 followers.
Τα συνολικά likes που είχαν τα βίντεο που δημοσίευε, είχαν ξεπεράσει τα 14 εκατομμύρια και πολλοί ακόλουθοί της, αναρωτιούνται γιατί προχώρησε στη συγκεκριμένη απόφαση.
Από την άλλη, δεν είναι και λίγοι εκείνοι που σχολίασαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πως ο καθένας αποφασίζει μόνος του για τον δρόμο που επιθυμεί να ακολουθήσει.
Δημοσιεύθηκε στο dinfo.gr
Στην Ευρώπη το ζήτημα της αύξησης της ανώτατης ταχύτητας στις Εθνικές Οδούς είναι κάτι που συζητείται εδώ και πολλούς μήνες, από τη στιγμή μάλιστα που τα καινούργια αυτοκίνητα είναι πολύ πιο ασφαλή από το παρελθόν και με μηδενικούς ή λίγους ρύπους.
Το Μάιο μάλιστα, στη Μεγάλη Βρετανία πάνω από 42.000 πολίτες υπέγραψαν δήλωση που ζητούσε από την κυβέρνηση της χώρας να αυξήσει το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους από τα 70 μίλια/ώρα που είναι τώρα (112 χλμ./ώρα) στα 100 μίλια/ώρα ή αλλιώς στα 160 χλμ./ώρα!
πρόταση δεν έγινε δεκτή από την κυβέρνηση, εκπρόσωπος της οποία δήλωσε ρητά ότι δεν εξετάζεται η αλλαγή του ορίου ταχύτητας στους δρόμους της χώρας. Ωστόσο, άνοιξε ξανά το θέμα για αναπροσαρμογή προς τα πάνω των ορίων ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους.
Την ίδια στιγμή, δύο άλλες χώρες της ηπείρου μας, η Τσεχία και η Ιταλία, σκοπεύουν να αυξήσουν τα όρια ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους, ανοίγοντας το δρόμο για πιο γρήγορα ταξίδια.
Η πρώτη, έχει εγκρίνει ήδη από το κοινοβούλιο την αύξηση του ορίου ταχύτητας από τα 130 χλμ./ώρα στα 150 χλμ./ώρα. Η νέα αυτή απόφαση θα εφαρμοστεί από το 2026 σε ορισμένα τμήματα των αυτοκινητόδρομων που, λογικά, πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις ασφαλείας για να μπορούν να ταξιδεύουν οι πολίτες με ασφάλεια.
Η Ιταλία έχει ήδη εγείρει την ίδια πρωτοβουλία από την περσινή χρονιά, για να επιτύχει τη θέσπιση του νέου ορίου των 150 χλμ./ώρα σε συγκεκριμένα τμήματα των αυτοκινητόδρομων, όπου θεωρούνται ασφαλή και με καλή ορατότητα.
Θυμίζουμε ότι στην περίφημη Autobahn της Γερμανίας υπάρχουν πολλά τμήματα που δεν έχουν ανώτατο όριο ταχύτητας, χωρίς να έχουν παρατηρηθεί σοβαρά ατυχήματα που να απαιτούν τη θέσπιση κάποιου ορίου.
Η Ισπανία βρίσκεται σε μια ενδιάμεση κατάσταση, με το όριο των 120 χλμ./ώρα να διέπει τα περισσότερα τμήματα των οδών ταχείας κυκλοφορίας. Οι χώρες της Σκανδιναβικής χερσονήσου και η Κύπρος, μειώνουν το ανώτατο όριο ταχύτητας μεταξύ 100 και 110 χλμ./ώρα.
Στην Πολωνία και τη Βουλγαρία υπάρχουν τμήματα αυτοκινητόδρομων που έχουν ήδη όριο τα 140 χλμ./ώρα, ενώ μια σειρά από άλλα κράτη μεταξύ των οποίων και η χώρα μας έχουν θέσει μέγιστο όριο τα 130 χλμ./ώρα (Κροατία, Σλοβακία, Ρουμανία, Λουξεμβούργο, Σλοβενία, Ουγγαρία, Ελλάδα και Αυστρία).
Ειδικά στην Ελλάδα, η συνεχής παράδοση στην κυκλοφορία νέων και σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων, δεν κάνει ουτοπικό το σενάριο σύντομα να δούμε αύξηση του ανώτατου ορίου τα αμέσως επόμενα χρόνια.
Δημοσιεύθηκε στο newsthessaloniki.gr
Μια άγνωστη ιστορία, με απόλυτο πρωταγωνιστή μια πινακίδα, έφερε στα πρωτοσέλιδα του Τύπου την Αθήνα και τους… χιλιοτραγουδισμένους δρόμους της.
Όλα ξεκίνησαν τον χειμώνα του 2022, όταν η περιφέρεια Αττικής θέλησε να αναβαθμίσει τη σήμανση βασικών οδικών αξόνων της πρωτεύουσας, αντικαθιστώντας κάποιες από τις φθαρμένες πινακίδες.
Η αναβάθμιση αυτή έφερε νέα… ήθη και έθιμα, καθώς και νέες ορολογίες, οι οποίες δεν άργησαν να αποκτήσουν διεθνή φήμη και να κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου αποκτώντας τεράστια δημοσιότητα.
Πρόκειται για μια πινακίδα, η οποία τοποθετήθηκε στη Λαγουμιτζή, στο ρεύμα κατεύθυνσης προς Νέο Κόσμο και λίγο πριν τον ανισόπεδο κόμβο της Λεωφόρου Συγγρού.
Στην εν λόγω πινακίδα η οποία στεκόταν αρκετά μέτρα πάνω από το οδόστρωμα αναγραφόταν -μεταξύ- άλλων και η κατεύθυνση την οποία θα πρέπει να ακολουθήσει κανείς ώστε να καταλήξει, μέσω του καθοδικού ρεύματος της Λεωφόρου Συγγρού στην Λεωφόρο Ποσειδώνος ή όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η… πιστοποιημένη οδική σήμανση στην «Παραλία».
Ακόμα κι αν κατάφερνες, λοιπόν, να προσπεράσεις το γεγονός ότι σε μια πληροφοριακή πινακίδα σχεδόν στο κέντρο της Αθήνας αναφέρεται ως προορισμός η «Παραλία», λες και βρίσκεται κανείς σε νησί των Κυκλάδων και η ακρογιαλιά απέχει μόλις λίγα μέτρα από τη διασταύρωση, όφειλες να σταθείς στη σοφή επιλογή κάποιου να μεταφράσει το «Παραλία» σε «Paralia» ώστε να καταστήσει σαφές σε αγγλομαθείς και μη ποιον δρόμο να ακολουθήσει αν θέλει να καταλήξει στην… αθηναϊκή ριβιέρα.
Προφανώς ο εμπνευστής της πινακίδας θεώρησε δεδομένο ότι ακόμα και οι Βάρβαροι ή αν προτιμάτε εκείνοι που δεν ομιλούν την ελληνικήν θα αναγνωρίσουν τι ακριβώς σημαίνει η «Paralia», παραβλέποντας το γεγονός ότι η ακριβής μετάφραση στα αγγλικά όφειλε να είναι «Beach».
Η αντίδραση της περιφέρειας Αττικής σε αυτό το μικρό… λαθάκι ήταν άμεση και μερικές εβδομάδες μετά την ανάδειξη του θέματος από το carandmotor.gr, προχώρησε στην αντικατάσταση της εν λόγω πινακίδας.
Αντί της παραλίας, η συγκεκριμένη πινακίδα σε κατευθύνει πλέον στην Αθηναϊκή Ριβιέρα ή αν προτιμάτε στην Ath. Riviera, προσαρμόζοντας στα ελληνικά δεδομένα έναν διεθνή και ως εκ τούτου αναγνωρίσιμο όρο.
Και σε αυτή την περίπτωση, βέβαια, υπήρξαν και εκείνοι που χαρακτήρισαν υπερβολικό το χαρακτηρισμό του υπό διαμόρφωση παραλιακού μετώπου της Αθήνας σε Riviera, ξεκινώντας έναν νέο γύρο χιουμοριστικών αναρτήσεων στα κοινωνικά δίκτυα.
Δημοσιεύθηκε στο carandmotor.gr
Δημιουργήσαμε την ομάδα του isthmosnews.gr που είναι μία ζωντανή διαρκώς ανανεωμένη παρέα στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι ανεξαρτήτως ηλικίας και μόρφωσης, που ενδιαφέρονται επαρκώς και νοιάζονται που τολμούν να μοιράζονται απόψεις και να εκφράζονται δημόσια.
Email Επικοινωνίας: press@isthmosnews.gr
Κοινότητα Viber : Kλίκ ΕΔΩ για να μπείς στην κοινότητα